Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ötyä.

Kohta voisi katsoa taas pari jaksoa Twin Peaksia, en ole sitä aiemmin nähnyt niin ostin koko sarjan sisältävän DVD-boksin. Olen nyt jaksossa 6, ihan mielenkiintoinen sarja. Aivan helvetin outoja kaikki henkilöt. :D

Kohta voisi katsoa taas pari jaksoa Twin Peaksia, en ole sitä aiemmin nähnyt niin ostin koko sarjan sisältävän DVD-boksin. Olen nyt jaksossa 6, ihan mielenkiintoinen sarja. Aivan helvetin outoja kaikki henkilöt. :D

Hieno sarja, mutta älä turhaan osta kakkoskautta.

Hieno sarja, mutta älä turhaan osta kakkoskautta.

Tuossa boksissa on kyllä myös kakkoskausi + kaikki mahdolliset extrat tuohon liittyen niin eiköhän ne tule katsottua kerran ostinkin. :D Nyt menenkin katsomaan sen 6. jakson ja sitten nukkumaan.

Onpa angst olo. :D

Mullakin. Johtunee siitä, että kaikki muut on jossain pitämässä hauskaa ja mä olen kotona :(

Tuossa boksissa on kyllä myös kakkoskausi + kaikki mahdolliset extrat tuohon liittyen niin eiköhän ne tule katsottua kerran ostinkin. :D Nyt menenkin katsomaan sen 6. jakson ja sitten nukkumaan.

Ok. Kakkosen ongelma oli ainakin tv-aikaan siinä, että pitkään meininki jatkui kaikkine koukuttavine yksityiskohtineen yhtä kiehtovana, mutta loppua kohden heikkeni kovasti.
Äläkä sitten odota lopulta ihmeitä.

Back
Ylös Bottom