Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kurkisteles ihmees pakastimee. Jos vaikka jätskiä löytäisit tai sit lähde seuraksi jätskille?:D Tosin mahtaa aika harva kioski olla auki näin paukkupakkasten ja yötreadin aikoihin:david:.
Eiku on toinenkin oire: paleltaa, paleltaa, paleltaa. On paleltanu koko päivän ja oon aivan umpijäässä.

Eiku on toinenkin oire: paleltaa, paleltaa, paleltaa. On paleltanu koko päivän ja oon aivan umpijäässä.

Sinun pitää pukea hemmetisti lämmintä ja mennä peitonalle syömään se. Sen jälkeen sit juoda jotakin lämmintä. :rolleyes:
On se sairasta miten mieli tahtoo tuostakin asiasta vääntää kaksimielisen, tähänaikaan.

Sinun pitää pukea hemmetisti lämmintä ja mennä peitonalle syömään se. Sen jälkeen sit juoda jotakin lämmintä. :rolleyes:
On se sairasta miten mieli tahtoo tuostakin asiasta vääntää kaksimielisen, tähänaikaan.
No mulla pyörii vain suulliset panoalustat mielessä, mutta ei siitä nyt sen enempää.

Ja mulla on lämmintä. Koko päivän ollu! Toppatakkia myöten.

E. ei herranjumala että oon vielä sekasinki. Yritin kirjottaa: "ja mulla on kylmä! koko päivän ollu. Toppatakkikaan ei auta"

Vai pitikö? emmätajuu enää..:'(

No mulla pyörii vain suulliset panoalustat mielessä, mutta ei siitä nyt sen enempää.

Ja mulla on lämmintä. Koko päivän ollu! Toppatakkia myöten.

Pikaisia paranemisia.. Pidettävä itsensä kiireisenä niin ei kerkeä ajattelemaan moisia hienouksia. Pikaisia paranemisia kummiskin kitapatin kanssa:D.

1. erä Kanada-Venäjä matsia pelattu. 2-2 on peli. Hyvää kiekkoa ollut. Itelle on eka peli jota näissä kisoissa katon. Ei toi Tawares niin kauheen hyvä ole vielä tässä pelissä ollut.

Tiggarii, ootko rustaillut runoja viime aikoina? :)

Nukuin aiemmin 3 tuntia ja nyt ei uni tule millään, eilen sentään sain unta jo 20 yli 1. Mutta herätys seittemältä vaikka en nukkuisi enää ollenkaan ja se siitä.

Back
Ylös Bottom