Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kohta tulee aika leikkaamatonta kuvaa jääkaappi.trediin....

Leikkaus?

Kyllä ne siitä vaalenee. Mulla joskus ollu aika kokoisia ja kirkkaanpunaisia arpia polvessa, mutta ne on nykyään lähes huomaamattomia. Eikä arvet ees rumia ole. Jännä miten ne oli monta vuotta ihan punaisia ja muuttumattomia kunnes yhden vuoden aikana ne vaaleni.

Jep. Huhtikuussa tulee tosin uusi leikkaus, haluun sinne varmaan plastiikkakirurgin et tulee niin siistiä jälkeä kuin vaan mahdollista :)
Yllättävän vähän nuo kyllä mua häiritsevät, oon aina ajatellut sen niin että arvet kertovat elämästä. En mä olis yhtään näin ihana oma itseni ellen sähläisi ja loukkaisi vähän väliä ;)

Mike, anna nakeille pieni rauha.....

Asshatana, taas helvetinmoinen putki kitara sankaria takana, nakit ihan solmussa. Huomenna jatkuu pelit Pakkiksen sala-uusivuosipippaloissa.

Ai salat......hmmmm....jahas.....;)

Ei nukuta.

Ei niin, ei tänään... ;)

Ei tartte vielä nukkuu. Oli pakko tehdä sisään tää päivä, ettei tartte tulla illalla tänne enää heiluu. Noh helppo 16h.

Noniin, nyt on Burn After Reading katsottu, hyvä leffa oli. Brad Pitt, George Clooney ja John Malkovich vetivät hyvät roolit.

Ja nyt petiin, öitä!

Vielä minnekkään!

Back
Ylös Bottom