Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ötyä.

Oi helvetti on hulvaton tuo Cheaterssin sensuroimaton versio. Muija pettää ukkoonsa toisen muijan kanssa, niillä on hirveet orgiat aina himassa kun ukko on poissa. Tupladildoo, strap-onnia, pukuja, oi helvetti mitä läppää. :D

Jäbä katsoo sitten videota sanoen "now I know the truth", mutta ilme on kyllä "I want in!"

edit- ei jumalauta tämä ole todellista, katsokaa nyt ite :D Siellä on kolme akkaa samassa sängyssä kaasunaamarit päässä eristysteipit vedettynä sängyn ympärille, musa on jotain todella hämärää. :D

Jäbän kommentti kun meni tuonne sisään
"What the hell! This is the freakiest motherfucking god damned fucking bullshit!"

Liitteet

• lol.webp
    lol.webp
    13 KB · Katsottu: 174
Meitsi katselee Cheaterssin sensuroimatonta versiota. Nuo näyttää kaikki panemisetkin tuossa :D. Tissejä siis ruudussa.
Mistä noita löytyy? Tv:stä tuleva sarja ainakin täyttä kuraa, mutta sensuroimattomuus voisi kyllä tuoda oman mausteensa tuohonkin sarjaan :lol2:

Tulihan väännettyä oikein jouluavakin :joulu1:

Mistä noita löytyy? Tv:stä tuleva sarja ainakin täyttä kuraa, mutta sensuroimattomuus voisi kyllä tuoda oman mausteensa tuohonkin sarjaan :lol2:

Tulihan väännettyä oikein jouluavakin :joulu1:
Serkku Mexikosta soitteli, että hänellä on sensuroimattomia. Noissa pannaan joka keississä ja suurimmassa osassa on enemmän kuin kaksi panemassa.

"Hi! What are you doing honey?"
"Nuthin, watching a game, having a bud" ja samaan aikaan kaksi eukkoa ottaa pönttöön.

Mustikkapiirakka maistuu oikein hyvälle, seuraavaksi tulossa kaurasämpylöitä. Onkohan täysin tervettä leipoa tähän aikaan?

On!!

Mutta leivonnaisilla ei saa kerskailla, koska joillakuilla huonompi onnisilla ei ole mustikkapiirakkaa eväänä :(

Voin lohduttaa, että mun leivonnaisista suurin osa epäonnistuu. Ja yleensä miehet osaa tehdä kaiken ruokaan liittyvän paremmin kuin minä eli säkin voit leipoa vaikka huomenna ja vieläpä paremmilla lopputuloksilla! Seuraavaksi vois alkaa katsomaan La Femme Nikita-sarjaa ja jos ei seitsemään mennessä ole tullut uni on varmaan turha mennäkään nukkumaan. Hieman sekaisin rytmit, mutta ei haittaa.

Voin lohduttaa, että mun leivonnaisista suurin osa epäonnistuu. Ja yleensä miehet osaa tehdä kaiken ruokaan liittyvän paremmin kuin minä eli säkin voit leipoa vaikka huomenna ja vieläpä paremmilla lopputuloksilla! Seuraavaksi vois alkaa katsomaan La Femme Nikita-sarjaa ja jos ei seitsemään mennessä ole tullut uni on varmaan turha mennäkään nukkumaan. Hieman sekaisin rytmit, mutta ei haittaa.

Yay!

Voin lohduttautua ajatuksella, että todennäköisesti onnistun mustikkapiirakan teossa paremmin kuin Centrum. Ei muuta kuin suunnittelemaan huomista leipomista. Ja koska lupasit minun onnistuvan paremmin, niin tiiän sitten ketä osoittaa syyttävällä sormella, jos lopputulos ei kuitenkaan miellytä :urjo:

"muistan miten valvotti niin työttömänä yöt"
Tähän saakka natsaa frederikin sanoituksiin, mutta "ei maahan ole lyönyt mua päivä yksikään" tahtoo jäädä kyllä vähän vaiheeseen.

Back
Ylös Bottom