Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iltaa. Aijai taas tuli xboxia hakattua liian innokkaasti....

vielä ois 4 tuntia työaikaa jälellä.
pitäs keksiä jotain hienoa ja kehittävää.

Jos oot urheilumiehiä niin tuossa yön lähetyksiä striiminä.

Thanks, man!
Aika hyvälaatuinen kuva näyttäs vielä olevan.

On kyllä, minnesotan ja nashvillen pelissä juuri kolme tappelua putkeen ja mm. miettisen antilla jo 0+3 niin mikäs tässä katsellessa. :kippis1:

paitsi, että näyttääpi tökkäävän tuon lähetyksen aika heti :(
työkaverin wow taitaa vielä vähän liikaa kaistaa :curs:
Missä oot oikein duunissa? :D Aika rankkaa työtä taitaa olla, varsinkin sun työkaverilla..

Josko tässä söisi jotain ja lähtisi hoipertelemaan salille..:o
Onnellinen. Yritin eilen ekaa kertaa melkein kahden viikon huonojen unien, villien öiden ja pienen flunssailun jälkeen salille, mutta se oli suljettu jostain tuntemattomasta syystä.

Älä vielä onnelliseksi mua sano, kyllä tässä ehtii vielä nukahtaa : d Itsellä muutamien kuukausien tauko treenailusta kun ei ole ehtinyt/jaksanut/ollut kipeänä jne jne. Saas nähä mitä miehelle käy.

Älä vielä onnelliseksi mua sano, kyllä tässä ehtii vielä nukahtaa : d Itsellä muutamien kuukausien tauko treenailusta kun ei ole ehtinyt/jaksanut/ollut kipeänä jne jne. Saas nähä mitä miehelle käy.
Mua alkais vituttaa jos joutuisin kuukausikaupalla pitään taukoa. Tää vajaa pari viikkoa on jo vähän ehtinyt pilata mun treeniaikataulua, suunniteltujen tavoitteiden saavuttaminen on koko ajan vähän vaikeampaa.

Vartioidaan yhtä vähän isompaa puljua.
Pääsääntöisesti pääsee suht. helposti, mutta kyllä täällä välillä öisinkin saa töitä tehdä.
Maistuis mullekin..

Back
Ylös Bottom