Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olin muuten tänään (lue: eilen) vihdoin kuulusteltavana tuosta törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta (http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=77068) ja viikon päästä päätetään Nurmijärvellä ajokieltoni pituudesta. Poliisetä sanoi, että jos vaivaudun ite paikalle, nii saatan päästä hieman helpommalla, mutta milläs meet Helsingistä Nurmijärvelle ilman autoa. Jää nähtäväks..

Pitäsköhän alkaa tekemään päivätöitä, niin osais nukkua taas öisin.
Nukahin joskun puolen yön aikoihin ja heräsin 3:40... Eilen heräsin aamulla 5:40, kun olin menny nukkuu ~1:30... aivan hillittömän siistiä.

Ötyä.

Aamulla aikainen herätys, mutta ku ei nukuta ei sitten yhtään. Söin nuudeli + tonnikala + raejuustokombon ja kai sitä on pakko mennä sänkyyn makaamaan, että saisi unta.

Iltaa pitkästä aikaan.

Nyt nukkuun, että herää aamulla. Se oliskin keljua jossei heräis. Kyllä meinaan vituttais.

Yöt, senkin outolinnut.

Kellään tietoa, paljonko Gamestopissa maksaa Left 4 Dead pc:lle? Vai löytyykö se niiden sivuilta? Oon jo useesti yrittäny ettiä sieltä tuotteita, mutta ei näy kun muutama.

Back
Ylös Bottom