Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hehe, se on oikein. Kohta vois käydä savukkeella + lukea Marko Savolaisen supermassa -kirjaa ja mennä nukkumaan. Jaksais huomenna sitten valvoa :dance2:
Tempaset huomenna kunnol, nii ei tarvi edes jaksaa valvoo myöhää :D

Hemmetti kun ei malta mennä nukkumaan..kuitenkin perjantai ilta..vetäsin tossa pari tuntii sit viinipullon ja muutaman siiderin mut ei vaan väsy iskeny. Mun mielestä parasta dokaamista on himassa kun valot on pois,muutama kynttilä päällä ja hyvää ja rauhallista ja tunnelmallista musiikkia. Itse kuuntelen vesku loirin uusimpia biisejä parhaillaan. Hyvä Viini,ettanin nuuska ja hyvä musiikki on mitä parhain yhdistelmä silloin kun voi himas olla ihan rauhassa ja aamulla ei oo kiire minnekkään.

nyt perkele auttakee miestä hädässä, minen äsken autolle, auto käyntiin ja aloin rapsutttamaan ikkunoita, mutta ovet ovatkin lukossa, eikä vara-avaimia, mitä ihmettä pitäisi tehdä?

Jos on vanhemman mallin auto, niin koita pyörän avaimilla jne "ohuilla ja leveillä", itse murtaduidin kaverin saab 900:seen omalla pyörän avaimella :D

Muuten saattaa lukko seppä olla tarpeellinen.

Onko auto siis käynnissä tälläkin hetkellä?

no on, perhana, kaiken maailman virityksiä yrittänyt mutta ei ne vaan aukea

Tuki pakoputki niin ettei pääse paineet ulos --> auto sammuu (jos ei reikiä putkessa yms).. muussa tapauksessa soitto polliisille, jotka kävivät kerran itseltäni vastaavassa tilanteessa oven avaamassa.. asiakaspalveluammatissa kun ovat :)

Hitto kun ei saa unta, vaikka oon nukkunu kahtena viime yönä vaan 5 tuntia. En tiiä mikä on. Mieltäkään ei paina mikään. Normaalisti tulee vartissa nukkumatti.

Jesh!!! Pääsin autoon kilttien poliisi setien avulla, meinasin jo mennä ikkunasta läpi kun äin ah niin ihanat poliisiauton etuvalot ja ritarit saapuivat pelastamaan, kiitos!!!

Älä pierase, se haiseee kun, kun, kun ......no voi vittu......

Hyvää iltaa. :)

Aamuja,öitä ei oikein tiedä millä lailla pitäis nyt sanoa:) Uni rytmi taas vaihteeks ihan päin persettä, nukahdin eilen siinä 5 jälkeen ja äseken heräsin.. yleensä menee kyllä perjantai illat niin että hyvä jos on tähän aikaan ehtinyt jo mennä nukkumaan..

Ittelläkin rytmi sekaisin, kello 21 menin nukkumaan ja heräsin kahdelta.... Jos tässä part leffat kattelisi ja sitten puntille.

Back
Ylös Bottom