Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Btw, tuli tuosta avatarista vaan mieleen, että saatko sinä kenties leukojakin vedeltyä tuolla tyylillä?

Ite en jaksanut edes roikkua noin, kun joku päivä tässä koitin. :D
Vastaotteella ja ristiotteella joo, myötäotteella (niinku tossa kuvassa) en. Tuntuu teknisesti melkein mahdottomalta.:D

Moiks

Kohtuu vilkas mielikuvitus vissiin.
Pelottaa välillä ihan hulluna täällä töissä pyöriä yksinään. Onneks en kahtonu mitn illan kauhujuttuja telkasta.
Tää harry potter- kirjaki on tarpeeks pelottava..:D
Silti oikein kammottaa kierrellä tuola. Jaiks.

Itse tuli joskus pyörittyä eräässä laitoksessa huoltomiehenä. Päivän lopuksi kaikki ovet lukkoon ja koko mesta kiertoon ja valot pois. Oli hiukka jännä kierrellä siellä, kun missään ei ristin sielua ja yksin siellä häärää pitkillä käytävillä hämärässä. Ajattelee suoraan vaan jotain ihan muuta ettei käy liikaa jännäilee.:D

mm..itsehän työskentelen yövartijana eräässä isossa pääkonttorissa. kaksi 7-kerroksista taloa kierrettävänä..hyi vittu vihaan niitä avokonttoreita..aina kuvittelen et jostain pää nousee :D ja sit kun porukka roudaa mitä ihmeellisimpiä nukkeja ynnä muita kivoja yllätyksiä työpisteelleen. nykyään menee rutiinilla mut alussa meinas olla välillä jännä kakka housussa :D myöskään ylitöihin jääneet yöpakertajat eivät ole kivoja yllätyksiä. yleensä kyllä säikähtäävät enemmän kuin minä kun hipsin selän taakse ja kiljasen oikein iloisella äänellä että heissansaa onko id-korttia :P

Ötyä.
Ja täällä taas. Nyt en mene ajoissa nukkumaan. Saan sitten (kai) nukuttua putkeen, ilman heräilyjä.

Itse tuli joskus pyörittyä eräässä laitoksessa huoltomiehenä. Päivän lopuksi kaikki ovet lukkoon ja koko mesta kiertoon ja valot pois. Oli hiukka jännä kierrellä siellä, kun missään ei ristin sielua ja yksin siellä häärää pitkillä käytävillä hämärässä. Ajattelee suoraan vaan jotain ihan muuta ettei käy liikaa jännäilee.:D

mm..itsehän työskentelen yövartijana eräässä isossa pääkonttorissa. kaksi 7-kerroksista taloa kierrettävänä..hyi vittu vihaan niitä avokonttoreita..aina kuvittelen et jostain pää nousee :D ja sit kun porukka roudaa mitä ihmeellisimpiä nukkeja ynnä muita kivoja yllätyksiä työpisteelleen. nykyään menee rutiinilla mut alussa meinas olla välillä jännä kakka housussa :D myöskään ylitöihin jääneet yöpakertajat eivät ole kivoja yllätyksiä. yleensä kyllä säikähtäävät enemmän kuin minä kun hipsin selän taakse ja kiljasen oikein iloisella äänellä että heissansaa onko id-korttia :P

:hyper: Hyi hitto!

Eihän miula oo sit mitään hätää täällä.
Oon siis tehtaassa yksinäni pyörimässä. Ei en ole amatiltani vartija. Ihan erinäisistä syistä täällä keskenäni.
Kaikenlaista hurinaa, rousketta, pauketta jne. kuuluu sieltä sun täältä, mut vähempi ku normisti ni jotenki aavemaista ku suurin osa laitteista vaan seisoo ja mitn ei tapahdu.. Äkkiä rupee kuulemaan vaan ihan omia ääniä.
Ihan ku tänne haluis joku ängetä..

Voishan sitä aina pitää vähän omaa kivaa, jos kerran yksin on. ;)

Kartonkitehtaassa(yms.), mikä ei pyöri just nyt ihan täysiä..:hyvä: :jahas:
ja nyt tutut jos lukee ni tunnistaa miut..
Noo, tuskinpa he nyt sentään yöllä pakkista lukee... :)

Edit. Mitäs vitamiini itse tähän aikaan valveilla? Oletko yötöissä?

Ite oon kans yksin himassa ja kun tulin kotiin vähän aikaa sit, oli tietokoneen näyttö päällä vaikka se kaiken järjen mukaan pitäis olla valmiustilassa. Kun vein kamoja partsille tuulettumaan, huomasin et ulko-ovi on auki, vaikka luulin laittaneeni sen kiinni. Vedin tietysti johtopäätöksen, että täällä on/on ollut (livahti ulos kun olin partsilla, jättäen oven auki...) mahdollisesti joku ja kävin koko kämpän läpi vaatekaappeja myöten varmistuakseni ettei täällä oo ketään... :D
Huvittaa jo itteenikin mut kun on yksin ja pimeessä ni alkaa mielikuvitus laukkaamaan.

Noo, tuskinpa he nyt sentään yöllä pakkista lukee... :)

Edit. Mitäs vitamiini itse tähän aikaan valveilla? Oletko yötöissä?

Poppanen pelkäs jo että tuttu täällä häntä kyttää. Älä pelkää.:D

En onneksi. Tässä ihmettelen vain kun muut on. Itsehän olen tunnollinen opiskelija joka kuppaa vaan muuten täällä. Kohta kyllä lepii, meni vaan reenit tänään taas tuhon puoleen yöhön, niin ei ihan heti väsy.:whip:

Missäs ysikympinjiiäl?

Back
Ylös Bottom