Mikäs on illan teema?
Mun muskulaarisuus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs on illan teema?
Vastaotteella ja ristiotteella joo, myötäotteella (niinku tossa kuvassa) en. Tuntuu teknisesti melkein mahdottomalta.:DBtw, tuli tuosta avatarista vaan mieleen, että saatko sinä kenties leukojakin vedeltyä tuolla tyylillä?
Ite en jaksanut edes roikkua noin, kun joku päivä tässä koitin. :D
Kerro ihmeessä lisää.Mun muskulaarisuus.
Itse tuli joskus pyörittyä eräässä laitoksessa huoltomiehenä. Päivän lopuksi kaikki ovet lukkoon ja koko mesta kiertoon ja valot pois. Oli hiukka jännä kierrellä siellä, kun missään ei ristin sielua ja yksin siellä häärää pitkillä käytävillä hämärässä. Ajattelee suoraan vaan jotain ihan muuta ettei käy liikaa jännäilee.:D
mm..itsehän työskentelen yövartijana eräässä isossa pääkonttorissa. kaksi 7-kerroksista taloa kierrettävänä..hyi vittu vihaan niitä avokonttoreita..aina kuvittelen et jostain pää nousee :D ja sit kun porukka roudaa mitä ihmeellisimpiä nukkeja ynnä muita kivoja yllätyksiä työpisteelleen. nykyään menee rutiinilla mut alussa meinas olla välillä jännä kakka housussa :D myöskään ylitöihin jääneet yöpakertajat eivät ole kivoja yllätyksiä. yleensä kyllä säikähtäävät enemmän kuin minä kun hipsin selän taakse ja kiljasen oikein iloisella äänellä että heissansaa onko id-korttia :P
Hyi hitto!Missäs tehtaassa oot tähän aikaa?![]()
Voishan sitä aina pitää vähän omaa kivaa, jos kerran yksin on. ;)
Noo, tuskinpa he nyt sentään yöllä pakkista lukee...Kartonkitehtaassa(yms.), mikä ei pyöri just nyt ihan täysiä..:hyvä: :jahas:
ja nyt tutut jos lukee ni tunnistaa miut..

Jossain valvomossa vai?
Noo, tuskinpa he nyt sentään yöllä pakkista lukee...![]()
Noo, tuskinpa he nyt sentään yöllä pakkista lukee...
Edit. Mitäs vitamiini itse tähän aikaan valveilla? Oletko yötöissä?
Poppanen pelkäs jo että tuttu täällä häntä kyttää. Älä pelkää.:D