Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Terve!

Helppiä helppiä tarvitaan! Kertokaa miks mulla nää pakkiksen kellonajat näyttää päin seiniä? Onko vika mun koneessa vai pakkiksella? Esim tossa edellisesä Robertton postauksessa lukee mulla aika 2.24.

Ötyä.
Nyt, tää menee ajoissa :zzzz:koisimaan...

Mee profiiliis ja sieltä "edit options" ja "date & time options"

No voi blondi... Olipas helppo homma. Tiesin, että tollanen on jossain, mutta sitten olin vaan laiska korjaamaan asiaa. Ihmettelin kun homma ihan yhtäkkiä meni sekasin, aina ennen näky kello oikein... Mut nyt on homma korjattu, kiitos.

Iltaa!

Tää on mulle normaali aika nettisurffailulle, että mistä tää yötredi-nimi? ;)

Normaalistikin menen nukkumaan parin tunnin päästä, eli terve meininki ainakin täällä päin meikäläisellä vuorokausirytmin suhteen.

Niin ja pitikö tänne postata jotain älykästä? Ööh. Hyvää yötä. :hyvä:

Iltaa!

Tää on mulle normaali aika nettisurffailulle, että mistä tää yötredi-nimi? ;)

Normaalistikin menen nukkumaan parin tunnin päästä, eli terve meininki ainakin täällä päin meikäläisellä vuorokausirytmin suhteen.

Niin ja pitikö tänne postata jotain älykästä? Ööh. Hyvää yötä. :hyvä:

Tässä threadissa taitaa olla noin 3kpl älykkäitä viestejä, joten taso ei tuu enää ainakaan laskemaan. ;)

Kävi huvittamaan kun, kun joku tämän kerrostalon asukkaista oli heivannu kellariin vai ekaan kerrokseen jonkun sohvan ilman oli lukkojen takana, niin joku oli ottanu sen parempaan käyttöön ja vieny sen pois aikansa jälkeen. Mahtoi varmasti vituttaa kun sohva lähti sen sileän tien. Alakerrassa on nyt ollu pari kuukautta lappu, että: Sinä joka veit sohvani alakerrasta sinä ja sinä päivänä soita ja palauta se heti. "Varmasti" joku vielä palauttaa sen, kun tuollainen lappu vielä.:D

Minkä takia niitä kalusteita pitää ylipäätään jättää lojumaan jonnekin käytäville viikkotolkulla joissain mestoissa? Sohvaa, tuolia, pöytää ja muuta tuollaista.

Tai sitten jotkut kun jättää telkkareita ja muita roinia jonnekin talon roskispönttöjen viereen kun muuttaa. Oikein pelimiehen veto raijata ja sängyt ja telkat sinne pihalle ilman mitään katosta, ja kun semmonen tavara ei kuulu normi jätehuoltofirmojen kuljetuksiin.

Edit. Ja kolmanneksi vielä ne jotka jättää kaikki vanhat kamat vanhaan asuntoonsa muuttaessa uuteen asuntoon.

Minkä takia niitä kalusteita pitää ylipäätään jättää lojumaan jonnekin käytäville viikkotolkulla joissain mestoissa? Sohvaa, tuolia, pöytää ja muuta tuollaista.
Ei se tod kannata. Varsinkaan jos tahtoo kalusteensa takas.

Nimim. vittumainen naapuri ja vielä vittumaisempi entinen siivooja. :D

Tässä threadissa taitaa olla noin 3kpl älykkäitä viestejä, joten taso ei tuu enää ainakaan laskemaan. ;)

Kuka kehtaa tunnustaa kirjoittaneensa nämä kyseiset viestit? Veikkaan, et yksikään niistä ei käsittele munia. Ei omia eikä keitettyjä.

Mä tarvisin uuden sohvan, hitto kun munkin rappukäytävässä lojuis samalla tavalla.

Siinä on se hauska juttu, että vaikka sen ottaisit sieltä ja veisit salaa omaan kämppään, niin kukaan ei jaksaisi varmasti etsiä sitä juuri sun kämpästä.:D

Rohkeasti vain.:evil:

Back
Ylös Bottom