Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Iltaa jätkät ja tytöt! Tulin just salilta, ennen oo tähän aikaan ollut lauantaina (tai no sunnuntaina).

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Normaali olo jos 37.7 kuumetta, huh. Voi se tosin tuntua helpolta, jos sitä ennen ollut esim 39. Kipeenä on kyllä perseestä olla. Onneks oon tosi harvoin, ehkä noin kerran vuodessa. Joskus se harmittaakin, kun muut on töistä esim joka toinen viikko saikulla. Siks annan ittelleni kerran vuodessa luvan olla tekokipee, jos en muuten oo :D

Tää on mulle aika epätavallista. En muista koska oisin ollut lähemmäs viikon kuumeessa. Asiaa ei mitenkään edistä se, etten osaa olla paikallaan ja vaan levätä.

En oo ikinä ollut yli 2 päivää kuumeessa. Onneks. Sillon se menee aika helposti vaan nukkuessa ja koneella ollessa, mutta alkaa jo aika käymään pitkäks kyllä ekan päivän jälkeen.

Senkun haet (tai siis laitat jonkun hakeen) parit hyvät leffat ja meet peiton alle sohvalle makoileen, niin menee helposti 4h. Sisällä kun ees pysyy niin hyvä.

Ja iltaa!

Terse!

Nyt olen vahvasti päättäny etten tuu tänä vuonna kipeeks...kaikki maholliset antioksidantit ja muut systeemit käytössä. Käsienpesusta huolehtiminen ja oikein pukeutuminen...sais reenata ilman ikäviä takapakkeja...

Iltaa. Katsoin just wall-e:n, iha jees leffa. Vois kattoa vielä training dayn tai babelin.
Mää en löytänyt vielä Wall-e:tä dvd:nä, kun tänään zekkasin, tosin oli vähän kiirus.

Terse!

Nyt olen vahvasti päättäny etten tuu tänä vuonna kipeeks...kaikki maholliset antioksidantit ja muut systeemit käytössä. Käsienpesusta huolehtiminen ja oikein pukeutuminen...sais reenata ilman ikäviä takapakkeja...
Mää en mitenkään erikoisen puhtaasti elä ainakaan. Syön maasta, jos tippuu ym ym. Viitti kaikkee ees kertoo :D Mulla on varmaan sen takia hyvä vastustuskyky.

Vois mennä pelaan hetkeks FarCry 2:sta. Siijuu

Miten voi olla mahdollista vaikka pariin viikkoon käynyt edes treenaamassa, sitä edelliset viikot kevyttä treeniä. Syönyt ihan päin vittuja ja liian vähän.. Paino ei ole tippunut yhtään :D

Miten voi olla mahdollista vaikka pariin viikkoon käynyt edes treenaamassa, sitä edelliset viikot kevyttä treeniä. Syönyt ihan päin vittuja ja liian vähän.. Paino ei ole tippunut yhtään :D

Ihminen osaa joskus yllättää:D

BTW kattelin tuossa wanhalta VHS:ltä dokumentin Petteri Jussilasta...aika kovaluontonen äijä...loppu tuli liian aikasin...

E: ihan mukava välillä kaivella noita pieniä arkistoja...

Ihminen osaa joskus yllättää:D

BTW kattelin tuossa wanhalta VHS:ltä dokumentin Petteri Jussilasta...aika kovaluontonen äijä...loppu tuli liian aikasin...

E: ihan mukava välillä kaivella noita pieniä arkistoja...
Jep, iteki katoin joskus jonku dokumentin siitä. Mites se kuoli, hukkumalla ku lähti uimaan sen poikansa luokse?

Juurikin niin...

Oli vetämässä kumiveneellä poikaansa järvellä, kun poika joutui veden varaan. Varmaankin pumppu petti isolla miehellä...dokkari loppui juurikin hautajaisiin..

Back
Ylös Bottom