Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pakko. Ja nyt menen vielä nukkumaan! Huomenna terveenä (ehkä) tanssaamaan Onnelaan.

Onnelassa pitää olla ihan törkeessä tuiskeessa että siellä ois hauskaa, selvinpäin ihan hirvee paikka kun humalainen ihmismassa vaan kulkee eteenpäin välittämättä muista.

Onnelassa pitää olla ihan törkeessä tuiskeessa että siellä ois hauskaa, selvinpäin ihan hirvee paikka kun humalainen ihmismassa vaan kulkee eteenpäin välittämättä muista.

Eikä tarvi! Vain syntymähumalassa.... ottaa kaverin mukaan niin ei tarvi välittää niistä muista.

Eikä tarvi! Vain syntymähumalassa.... ottaa kaverin mukaan niin ei tarvi välittää niistä muista.

Multa onnistuu toikin ja yksinkin. Sillon pitää kaikille gimmoille jutella, mutta silti en siellä viihdy niin hyvin mitä joissakin toisissa paikoissa:D

Mä meen kyllä oikeasti nukkumaan. Jos vaikka pääsis tosiaan tanssaamaan huomenna :whip: ja aamusta salille :hyper:

Mä meen kyllä oikeasti nukkumaan. Jos vaikka pääsis tosiaan tanssaamaan huomenna :whip: ja aamusta salille :hyper:

Jää tänne mun kanssa hengaamaan, lauletaan laulu ja hymyillään toisillemme.

Mä kyllä laulan samalla kun tanssin, joten joudut valitettavasti mukautumaan mun liikkeisiin myös. Mun takaraja on klo 01:00.

Mä kyllä laulan samalla kun tanssin, joten joudut valitettavasti mukautumaan mun liikkeisiin myös. Mun takaraja on klo 01:00.

No höh:( Varmaan pakko se on itekkin lähteä köllöttelemään kohta kun sinäkin lähdet, huomenna sitten jatketaan menoa.

Heh, en aio olla huomenna täällä :D Jos vaan pääsen täältä neljän seinän sisältä pois... plääh.

Heh, en aio olla huomenna täällä :D Jos vaan pääsen täältä neljän seinän sisältä pois... plääh.

Viestitään telepatialla, kun me oikein kovasti yritetään niin kyllä se onnistuu;)

Joo, ilmestyt hologrammina Onnelan tanssilattialle. Aargh!

Joo, sitten vedetään parit kiihkeet tanssit ja illan viimeset — hempeet hitaat.

Mua vähän kusettaa, mutta oon päättänyt pidätellä viimeiseen asti. Silloin virtsarakon tyhjentyminen aiheuttaa suurimman fyysisen nautinnon ja helpotuksen tunteen.

Ooh kävin kusella.. Oi sitä euforian tunnetta kun virtsa lorisi pyttyyn. Oikein tunsin virtsarakkoni riemullisen olemassaolon. Enkelit tanssivat piirissä pääni ympärillä ja lauloivat kuorossa ylistystä kusemisen hetken kauneudelle.

Back
Ylös Bottom