Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en syö enää ikinä muuta kuin suklaakakkua :haart:

Kas kas, itse Iso Mies on saapunut taloon.

Jaksaiskohan katsoa tuon Lion King kakkosen kun en oo nähnyt vielä..? Se on kuulemma kuraa, muttei sentään ihan surkeita pisteitä oo saanut imdb:ssä.

Mä olen selvästi pitkästynyt... saunaan, pois, saunaan, pois, saunaan...telkasta ei tuu mitään, kaverit on baanalla, en löydä yhtään lukematonta kirjaa, eikä tietenkään väsytä tarpeeksi, että vois alkaa nukkumaan.

Showtime-kanavalta tulee parhaillaan Halloween. Eikös siitä pääse vähän tunnelmaan?
Ei sen puoleen, eipä siihen jaksa enää keskittyä kun on sen muutaman kerran nähnyt. Kunhan kuuntelee tunnaria ;)

Mä olen selvästi pitkästynyt... saunaan, pois, saunaan, pois, saunaan...telkasta ei tuu mitään, kaverit on baanalla, en löydä yhtään lukematonta kirjaa, eikä tietenkään väsytä tarpeeksi, että vois alkaa nukkumaan.

Oisit lähteny mukaan..?

Ei pystynyt uistelemaan, mutta luistelemaan kyllä. Meinaatko saada kalaa, vai meneekö ryypiskelyksi reissu?

Minimimäärä on kolme lohikalaa, ennen ei pois lähdetä ja yksikään pullo ei aukea! Kaikki on ladattu sen varaan että illalla paistetaan lohta ja juodaan olutta.

Minimimäärä on kolme lohikalaa, ennen ei pois lähdetä ja yksikään pullo ei aukea! Kaikki on ladattu sen varaan että illalla paistetaan lohta ja juodaan olutta.
Pitkä tulee reissusta;) ettei vaan menisi putkihauen(makkara) syönniksi:D
Nyt kun miettii, niin vittu tänä kesänä ei ehtinyt kalaan ja venettäkään ei saanut vesille. Ensi kesänä otetaan takaisin sitten..

Back
Ylös Bottom