Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää itsenäisyyspäivää!!

Ei oo kylmä. Joudun pitämään töissä housut jalassa ettei palellu. Mukavampi olis kyllä olla alasti. Tarvisin jonkun työn missä saa olla alasti ja nauttia tekemisestään.

Ryhdy Jugetsi alastomaksi kokiksi. Tai autonpesijäksi tähän tyyliin..
Muuten voisin ruveta tohon autonpesuun, mutta mulla on liian kiintee perse ja isommat tissit kuin noilla. Miehet ei malttais pitää yhtään näppejään erossa.

No voi saatana.:hyper:

Nyt mut on paljastettu. Anonymiteetti meni lopullisesti.

Olet Jugetsi kaunis mies.

Jaksaiskohan sitä raahautua jääkaapille hakemaan jotain pikkujuotavaa ja purtavaa että olo vähän helpottuis..?

Mulla on katos kroppaa mitä näyttää!

Sun pitäis oikeesti rikkoa se sun selibaattilupaus ja vetästä jotain pikku japskia siellä kunnolla viikseen. Helpottais kaikki paineet ja murheet kertaheitolla.:whip:

:curs: vapaapäivä ja silti heräsin näin aikaisin, eikä saa enää unta uudestaan :david:

Pidän visusti näppini erossa naisista. Olenkin täten miettinyt liittymistä aiheeseen liittyvään grouppiin täällä. Oikeasti olen hyvinkin kunnollinen mies vaikka puheeni voivat olla välillä jotain aivan muuta..

Pidän visusti näppini erossa naisista. Olenkin täten miettinyt liittymistä aiheeseen liittyvään grouppiin täällä. Oikeasti olen hyvinkin kunnollinen mies vaikka puheeni voivat olla välillä jotain aivan muuta..
Itse liityin hetkeksi Pillustakieltäytyjiin, mutta erosin kun kuulin että liittyminen on elämäntapavalinta eikä hetken oikku. En mä nyt koko ikääni aio selibaatissa pysyä, vaikka tällä hetkellä yritänkin olla koskematta naisiin.

Back
Ylös Bottom