Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Öitä. Ostin vissiin elämäni ensimmäisen punaviinipullon. Oli iha hyvää. Oli varmasti laatuviini, hintaa oli alle 6 egee ja korkki oli kierremallia. Toimi ainakin hyvin.

Öitä. Ostin vissiin elämäni ensimmäisen punaviinipullon. Oli iha hyvää. Oli varmasti laatuviini, hintaa oli alle 6 egee ja korkki oli kierremallia. Toimi ainakin hyvin.

Mikä merkki viinissä? Parasta viiniharrastuksessa on se kun löytää budjettiin sopivan hyvän viinin!

Mikä merkki viinissä? Parasta viiniharrastuksessa on se kun löytää budjettiin sopivan hyvän viinin!

Samaa mieltä. Itse olen mieltynyt 8 euroa maksavaan Moondarra Chiraz- viiniin. Erittäin hyvää ja nimestä voi repiä junttihuumoria. Kaksi tärkeää asiaa viiniharrastuksessa.

Eivät kaikki, jotkut ovat kotona koodaamassa harjoitustöitä kouluun :itku:
Ja oikeasti mä olen töissä vielä sellaisen seitsemän tuntia.:D

Huomenna vois kyllä vähän bailata!

"Miksi sä juot jotain fantaa vaikka on perjantai?"
Näin kaikui huuto, kun halki Turun yön tein matkaani kotiin.

Julmat kolme tuntia tuli nukuttua tänä yönä... nooh kuudeksi töihin, jesh!!

Näin se yö täällä taas hiljenee. Kohta ensimmäiset baarista palailijat toki tulevat kertomaan kuinka ei tänäänkään irronnut kovasta vonkaamisesta huolimatta.:lol2:

Vaihetaanko? Pitäis pikkuhiljaa lähteä kävelemään töihin. 40 minuutin päästä alkais...

5h vuoroo jäljellä...nää on pitkät 5 tuntia..huoh..

Nyt nukkumaan, ilta on jo muumio.

chachapoya_mummy.jpg

Työt ohi tältä päivältä. Vittu että ihmiset voi olla rasittavia kännissä. Onneksi ei sentään vääntämään joutunu, vaan sai vittuilla kaikki pihalle. Illan kruunas pari mummoa, jotka tuli avautumaan kuinka olin puhunut heille rumia ja huutanut päin naamaa. Oikeesti sanoin, että juokaahan juomat pois, että saadaan baari kiinni ja päästään nukkumaan.

lonely night...

Back
Ylös Bottom