Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Luin äsken tän threadin nimen pikkasen ajatuksissani: Off topiccia(panen myös täällä)
Oonkohan mä puutteessa vai mistä johtuu?:rolleyes:
Jep, tarttet kunnon röörienputsauksen :hyvä:

Halutaan tietää kaikki. Jos et kerro niin täältä lähtee stalkkerikopla liikkeelle ja selvittää asian.

No saatte vähän reunasta:

kysyin että löytyks pukuu ja se selosti pikkutarkast kaikki. vastasin et "Okeih, hyvä juttu :)"

Nyt taian lähtä nukkuun tahi kattoo telkkuu, öitä.

Odottelen sitä vesi kielellä.:kuola:
Miitissä sitten :haart: Siihen asti sun on käytettävä pikkukätösiäsi.

kysyin että löytyks pukuu ja se selosti pikkutarkast kaikki. vastasin et "Okeih, hyvä juttu :)"

Hah, näin ne kaikki alkaa murenemaan! Tänne sitten infoa jatkossakin :dance:

Nyt unta palloon.

e: Rakas Kimsson, miksi olit tänään heikko? Sähän tiedä etten mä pidä heikoista ja löysistä. Paras olla taas torstaina iskussa ;)

Oon messissä! Otan sykemittarin mukaan.
Joko mennään. Tuntuu kestävän meinaan tuon yhden kertomuksessa sen verran kauan, jotta tilanne on nyt selvitettävä pikana.:whip:

e. Liian vähän kertoi. Mennään!!

Supliikkimies. :lol2:
Ensikerralla kannattaa kysyä mitä puvun alta löytyy.

Itse tahtoisin tietää mitä Jugetsin mekon alta löytyy, en malta miittiin saakka päästäkseni sitä pakettia raottamaan. Siinä rytäkässä posahtaisi Dinhomoltakin suunto jos toinen!

Eiii, tosi laimee vastaus! Sun olis pitäny laittaa jotain et "kuulostaa tosi hyvältä, näytät varmasti upealta siinä ;)"

Supliikkimies. :lol2:

No mietin vähän itekki että oliko liian tökkö vastaus siihen.. :D Mut tästä lähetään :)

e. Alyssa, eikai nyt noin kovaa voi lähtä liikkeelle ;D

Oli liian tökkö. Jos mä lähetän jätkälle 5 viestin pituisen selityksen ni odotan vähän enemmän ku jotain one-lineria :D

Itse tahtoisin tietää mitä Jugetsin mekon alta löytyy, en malta miittiin saakka päästäkseni sitä pakettia raottamaan. Siinä rytäkässä posahtaisi Dinhomoltakin suunto jos toinen!
Ai sitä lätinää ja läiskettä. Siinä ei tosiaankaan yksi suunto kestä. Sydän ja muutkin sykkivät elimet hakkaavat siihen tahtiin.:evil:

No mietin vähän itekki että oliko liian tökkö vastaus siihen.. :D Mut tästä lähetään :)

Hyvä vaan että hiukan lyhyessä hihnassa pidät tilanteen, pysyy tytön mielenkiinto yllä.

Jugetsikin tykkää lyhyestä hihnasta. :haart:

Voi. Ja pitää. Tytöt tykkää suoran toiminnan miehistä :whip: (tai no okei, ehkä mä en oo oikea ihminen puhumaan ns. tyypillisten tyttöjen puolesta)

Oli liian tökkö. Jos mä lähetän jätkälle 5 viestin pituisen selityksen ni odotan vähän enemmän ku jotain one-lineria :D

Jeps. Olisi voinut olla aihetta herätellä pientä keskustelua.

Ja kamera kuvaa!
Tahtoisin saada sydänfilmikuvan siitä, kun Jugetsi pahoinpitelee polkuautoani joulukuun alussa asunnossani lemmikkikalkkunani vilistäessä pitkin tapetteja.

e: "Seuraa sitä suuntaa mitä osoitetaan." --> "Sörkkää se nyt sinne minne tykkäät." :confused:

Seuraa sitä suuntaa mitä osoitetaan, eiks jea :rolleyes:

Back
Ylös Bottom