Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Risteilyt meni tosi hyvin, paitsi että Funkkeli passitti mut nukkuun puolen yön jälkeen vähän selviytymään. En saanu lonkero tölkkiä edes auki :jahas:

Miten mua yritit tavoittaa? Yritin soittaa sulle perjantaina joskus illalla, mutta en saanut herraa kiinni.
Oikein, siitä tietää, että on ottanut tarpeeksi, kun ei enää saa säilytyspakettia auki!
Lenikin väitti, että koitit soittaa mulle perjantaina. Ei ole kyllä mun luuriin asti se puhelu koskaan osunut. :/ Koitin sitten kysellä kaikilta eilen sun numeroas, että olis selvitelty minne johtaja oli kadonnut, ja sen jälkeen juotettu uuteen kadotukseen.

Pakkasin työväät hienoon pakkislounasboksiin. Ihan pikkasen jänskättää kyllä :)

E. oisko vaikka työeväät..

Oikein, siitä tietää, että on ottanut tarpeeksi, kun ei enää saa säilytyspakettia auki!
Lenikin väitti, että koitit soittaa mulle perjantaina. Ei ole kyllä mun luuriin asti se puhelu koskaan osunut. :/ Koitin sitten kysellä kaikilta eilen sun numeroas, että olis selvitelty minne johtaja oli kadonnut, ja sen jälkeen juotettu uuteen kadotukseen.
Koitinkin soittaa. Sit kun et vastannut niin Leni soitti sulle ja sitten vastasit? Kumma juttu.

Etkös itekkin ollut risteilyllä perjantaina?

Pakkasin työväät hienoon pakkislounasboksiin. Ihan pikkasen jänskättää kyllä :)

E. oisko vaikka työeväät..
Voisitko harkita pakkaavasi työväkeä pakkislounasboksiin?
Työväenluokalle pakkislounasbokseja!
Itseäkin jännittäisi, hyvin se menee.

Koitinkin soittaa. Sit kun et vastannut niin Leni soitti sulle ja sitten vastasit? Kumma juttu.

Etkös itekkin ollut risteilyllä perjantaina?
Jep, Lenille vastasin kyllä (tietenkin :haart:), mutta sun puhelu ei ole kyllä tullut perillekään asti. Olin to-pe laivalla ja siitä sitten maakrapuna menossa.

Voisitko harkita pakkaavasi työväkeä pakkislounasboksiin?
Työväenluokalle pakkislounasbokseja!
Itseäkin jännittäisi, hyvin se menee.

Pientä kiinalaista työväkeä vois salakuljettaa boksissa kyllä.

schoolcrossing.png

Kävin äsken työpaikalla kahvilla ja viemässä saikkutodistuksen... Tuli vähän omituinen olo, en oikein tiedä et haluanko takaisin vai en. Vois ottaa loparit heti saikun jälkeen :D

Muutenkin vähän kummallinen olo.

Oon katellut täällä Disneyn klassikkoa Prinsessa Ruususta. :D Nähnyt viimeksi joku 25v. sitten, aika kullannut muistot, mutta kyllä se silti ihana on. :haart: Huomaa kyllä miten pitkälle ollaan päästy animaatiomaailmassa.

Seuraavaksi vuorossa Tuhkimo ;)

Ja toi perhanan kuu tuijottaa mua ikkunan läpi koko ajan. Kohta puoliin tulossa täysikuu ja sitten on kivaa kun ei nukuta.

Nyt väsyttää aivan pirusti. Katselin tuossa Surf's Upin loppuun, ja nyt voisi jonkun toisen elokuvan heittää rullaamaan. vaihtoehdot vain ovat kovin rajalliset.

Voispa vaikka hilpasta intoa puhkuen töihin...

Jokos sunnuntai on hiljentynyt täällä?

Mä tulin just treenailemasta ja kohta ruokaa napaan. Hyvin jakso jumpata vaikka eilen pikkasen tuli maisteltua.:whip:

Moikka. Mua väsyttää.

Back
Ylös Bottom