Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitääkin olla niin neiti! :D

Olin avaamassa skumppapulloa kun; olin kiertämässä korkkii, kun se lipsahti ja pullo tippu lattialle, korkki lens ulos, kaikki alkoi suihkuilemaan ympäriinsä, nostin pullon ylös, idioottimaisuuden hetkellä tungin sormen pullon suuhun ja sain suihkut naamalle, paidalle ja housuille...vaihoin vaatteet ja kävin ostaa 6-päkin fostersia....

Pitääkin olla niin neiti! :D

Olin avaamassa skumppapulloa kun; olin kiertämässä korkkii, kun se lipsahti ja pullo tippu lattialle, korkki lens ulos, kaikki alkoi suihkuilemaan ympäriinsä, nostin pullon ylös, idioottimaisuuden hetkellä tungin sormen pullon suuhun ja sain suihkut naamalle, paidalle ja housuille...vaihoin vaatteet ja kävin ostaa 6-päkin fostersia....
Viinan kanssa ei leikitä.:curs:

Tääkin viesti saa mussa jostain kumman syystä heräämään aivan villejä ajatuksia.:rolleyes:
Sehän ei toki ollut kirjoittajalla tarkoitus..:D

Mä oon ainakin.:)

Tääkin viesti saa mussa jostain kumman syystä heräämään aivan villejä ajatuksia.:rolleyes:
Sehän ei toki ollut kirjoittajalla tarkoitus..:D

No ei ollu ei, tapahtuman kulku vaan meni juurikin noin miten kirjoitin. :D
Mut joo, voin uskoa mistä kohdin niitä villejä ajatuksia saat.....:rolleyes:

Ootko ihan märkä.. :kuola:

Olin. Ihan kuin skumppalasissa uiskennellut.

Nyt on pakko lähteä kattelemaan unia. Ei noi neljän tunnin unet oikein jaksa enää pitää ihmistä hereillä.
Hyviä öitä kaikille!:haart:

Sheridanin kuolema oli jotenkin liian lälly. Ihmisten pitää kuolla zombien syöminä eikä rauhassa jossain vitun avaruusaluksessa.

VITTU. Ei pitäny juoda tänään. Tulin kaverillle, tarkoitus ottaa 1 bisse. Nyt on neljäs menossa ja se alkaa nousta päähän, taidan mennä edisoniin tänään :D

Mulla on maailman huonoin itsekuri :(

VITTU. Ei pitäny juoda tänään. Tulin kaverillle, tarkoitus ottaa 1 bisse. Nyt on neljäs menossa ja se alkaa nousta päähän, taidan mennä edisoniin tänään :D

Mulla on maailman huonoin itsekuri :(

Ainahan siinä käy noin, kun nousuhumala iskee niin tekee vaan mieli lisää :) Kerran veljen kanssa piti mennä OIKEESTI yhelle kun piti keretä junaan ja töitä aamulla. Lopputulos valomerkkiin asti juotiin (hukkasin 100€ illan aikana) ja myöhästyin junasta ja duunista :D aika morkkis oli aamulla..

Ainahan siinä käy noin, kun nousuhumala iskee niin tekee vaan mieli lisää :) Kerran veljen kanssa piti mennä OIKEESTI yhelle kun piti keretä junaan ja töitä aamulla. Lopputulos valomerkkiin asti juotiin (hukkasin 100€ illan aikana) ja myöhästyin junasta ja duunista :D aika morkkis oli aamulla..

Niinpä :D Inhoon sitä ku aina käy noin! Tosin silloin on yleensä hauskinta ku ei oo yhtään suunnitellu et ottais kunnolla.

e. meen juomaan lisää, pakko.

Totta kai monesti tulee otettua enemmän kuin se yksi tai kaksi kun kokoajan tuntuu vain paremmalta.;) Se on pirullinen aine siitä tuo alkoholi, se stimuloi aika reippaalla kädellä aivojen mielihyväkeskusta.

Ja itsellänihän oli tänään tarkoitus ottaa sopivasti, ja sillä tiellä tässä ollaan. Kohta baariin.

Niinpä :D Inhoon sitä ku aina käy noin! Tosin silloin on yleensä hauskinta ku ei oo yhtään suunnitellu et ottais kunnolla.

e. meen juomaan lisää, pakko.

Alyssa:

cop.gif

drink.gif

cancan.gif

headache.gif

Hyvää illanjatkoa :)

whack.gif

Alyssa:

cop.gif

drink.gif

cancan.gif

headache.gif

Hyvää illanjatkoa :)

ahahahhahh :D :D :D
Ei vittu, mistä löysitkin noin osuvat hymiöt :D
Mut tänä iltana ei kyllä veri lennä, juon vielä yhden ja sit meen edisoniin tyttökaverin kanssa. Juorutaan puol 3 asti ja sit meen himaan. Ehkä :rolleyes:

iltaa. viinua menee mutta menköön :)

ahahahhahh :D :D :D
Ei vittu, mistä löysitkin noin osuvat hymiöt :D
Mut tänä iltana ei kyllä veri lennä, juon vielä yhden ja sit meen edisoniin tyttökaverin kanssa. Juorutaan puol 3 asti ja sit meen himaan. Ehkä :rolleyes:

Toi vika oli oikeastaan päänsärkyyn viittaava, et ei verenlentoa tänään kiitos ;)

Anyway, hauskaa iltaa sulle :)

Back
Ylös Bottom