Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä sä oot vetäny?

Väittäisin, että vihreää keijukaismehua, mutta tähän tarvitaan jonkinsortin empiiristä lisänäyttöä... Muuten vois samaa mehua maistella mut kait pitäs raahautua puntille :/

Huh, sain just yli 60 kuvaa keskiviikolta... Olispa mullakin kamera ni ottaisin aina ihan hirveesti kuvia.

Lähden kohta kaverin luo, toivottavasti se ei pakota mua juomaan/baariin. EN OO MENOSSA! (ihan oikeasti)

Huh, sain just yli 60 kuvaa keskiviikolta... Olispa mullakin kamera ni ottaisin aina ihan hirveesti kuvia.

Lähden kohta kaverin luo, toivottavasti se ei pakota mua juomaan/baariin. EN OO MENOSSA! (ihan oikeasti)

Heh, anna mennä vaan;)

Tota nyt ei usko kukaan! :wtf:

pc_sims_2_teinien_kamasetti_suomi.jpg

Pienestä pitäen lapsille työnnetään kamaa. Mihin tää maailma on menossa..

Vois lähteä saunaan kohta.

Heh, anna mennä vaan;)
Tota nyt ei usko kukaan! :wtf:

:jahas: Teidän pitäisi kannustaa mua eikä olla tollasia.

Tosin sain just opettajalta tekstarin et UCAS-hakemus on matkalla Britteihin. Oon stressannu siitä niin paljon, että tää olis kyllä periaatteessa juhlan paikka...

Mutta ei. Vasta torstaina.

Musta tuntuu että tää alkoholi menee hauiksiin. Ne näyttää kasvavan ihan silmissä. Taidan ottaa vielä muutaman ja kattoa jatkuuko sama homma. Jos jatkuu, niin otan sitten ihan tappiin asti ilman palautuksia.

Musta tuntuu että tää alkoholi menee hauiksiin. Ne näyttää kasvavan ihan silmissä. Taidan ottaa vielä muutaman ja kattoa jatkuuko sama homma. Jos jatkuu, niin otan sitten ihan tappiin asti ilman palautuksia.
:lol2:

...

En halua mennä nukkumaan, onko pakko?

:lol2:

...

En halua mennä nukkumaan, onko pakko?

Ei tietenkään ole pakko. Sä oot jo iso tyttö ja saat valvoa jos haluat!

Kuuntelen Leevi and the Leavingsiä ja tapan aikaa kun ei huvita ruveta nukkumaan... Oon kuitenkin liian väsynyt tekemään mitään järkevää. Aika sekava mielentila.

Kuuntelen irwiniä ja juon olutta:jahas:

Mehän ollaan sitten kaikki samassa veneessä. :kippis1:

e. Paitsi että mä en voi kuunnella eppuja/popedaa/jotain vitun paskaa..
Ei Leeviä voi mitenkään laskea samaan kastiin muun Suomi-rokin/popin kanssa.

Eikä Eputkaan mitään huonoja oo...

Back
Ylös Bottom