Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika reilu myyjä ku nauraa alkaa. :D Mitä se niille myyjille kuuluu mitä asiakas ostaa, etenkin kun kyse on niin pienestä kun sukat ja salihanskat. Ja jos joku haluu et ne mätsää, niin tarjois vielä lisäks samanväristä palkkaripulloo....:lol2: lisämyyntiä palvelutilanteessa. :rolleyes:

No se oli kyllä ihan söpö myyjä, sellanen nuori mies :rolleyes: Mietin et olisko pitäny ostaa pinkki pullo, joten todennäkösesti se olis saanu sellasenki mulle myytyä jos olis yrittäny :D

Menkää itteenne homppelit. Osalle porukasta tämä toivotus on toki turha, olette jo todennäköisesti. :kippis1:
Jos mulla olis niin pitkä että ylettyisin, niin aivan varmasti menisin itteeni ja monesti!. On mun peppu meinaan niin jees!!:haart:

Nyt otetaan pari kylmää tähän illan piristykseksi.:kippis1:

Mulla tekis mieli jonnekkin lämpimään auringon alle. Aamu 7 asti diskossa bilettämässä ja krapulassa hieman korjailemaan oluella biitsille sitten:haart:

Kai mä nyt perseet heti ensteks katon. Teillä kaikilla oli ihan kivat perseet.
Mä katoin vaan sun tissejä. En saanu niistä silmiäni irti..

e.Mitenköhän toi Strongbow voi olla noin hyvää?:kuola:

e2. Toi Janpan teksti oikein huuti että sitä olis pitäny muokata. En vaan jaksanut nyt..:D

Sen huomas kun kuvia kattelee. :D

Odotas kun näet mun ainoan rintakarvani.. Se on tuolla haarovälissä, eli joudut kyllä kyykistyyn.

e. Toinen kalja avattu. *tsih*
Toivottavasti ei käy hassusti kun meen kyykkyyn. Oikeesti vain tykkäisin siitä.Nam..
Sen huomas kun kuvia kattelee. :D
Ei niitä kannata kattoa. Mun silmät seikkaili ihan missä tahansa. Dinhosta ne siirty Kimssoniin ja taas takaisin..Ja ja ja..:kuola:

Lehmänpieru, lehmänpieu, hyvältä maistuu, on.

Ei se meitä haittaa, lemhänpieu maittaa, lehmäpaska haisee sadalla kukkakakalle.
kaali.

e2. Toi Janpan teksti oikein huuti että sitä olis pitäny muokata. En vaan jaksanut nyt..:D

Perkele, härski mies:D

Jaa-a, taispa sitten niin käydä että tänä iltana ei ole enään auton rattiin asiaa, oli virhe avata tapio.

Lehmänpieru, lehmänpieu, hyvältä maistuu, on.

Ei se meitä haittaa, lemhänpieu maittaa, lehmäpaska haisee sadalla kukkakakalle.
kaali.

Mitä sä oot vetäny?

Back
Ylös Bottom