Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oikein. :thumbs:
Ootko sä käyny? Siellä vois tuntea ittensä kyllä vielä vanhemmaks, joten tuskin kannattaa mennä.;)

Ei se mitään mitä sitä turhaan selvinpäin kituuttelemaan.. Ja 16. päivä sitten kunnon överit :D

Keiko-, me sit treffataan oikeesti siellä laivalla! Opetan sulle miten juhlitaan :D

Mut nyt just tällä minuutilla lähtö, heippa homot ;) :haart:

Ootko sä käyny? Siellä vois tuntea ittensä kyllä vielä vanhemmaks, joten tuskin kannattaa mennä.;)

No shit. :nolo: mut onneks fiiliskin oli sillä hetkellä "nuari"....:lol2:

Käy toki mut mä opetan oman tapani nussia: puolen minuutin äkänen kestojumppa ja kuus tuntia itkemistä :rock:
:haart:

Voi helvata, täs meinaa oikeesti tulla jo väsy pian. :) Tekis mieli valvoo, niin kuin kesällä tuli tehtyy, mut ei se vaan kannata loppupeleis, eikä täs kyl hereilläkään jaksais olla kauheen pitkään enää.

Voi helvata, täs meinaa oikeesti tulla jo väsy pian. :) Tekis mieli valvoo, niin kuin kesällä tuli tehtyy, mut ei se vaan kannata loppupeleis, eikä täs kyl hereilläkään jaksais olla kauheen pitkään enää.
Voisit ihan hyvin valvoa mun seurana tonne aamuun asti.:) Tulee taas piiitkä yö eteen kun tää pakkiskin hiljenee.

Voisit ihan hyvin valvoa mun seurana tonne aamuun asti.:) Tulee taas piiitkä yö eteen kun tää pakkiskin hiljenee.

Joku kerta sit kun ei ole aikaista herätystä aamulla. ;) Sit voin valvoa sun kanssa aamuun asti.....

Joku kerta sit kun ei ole aikaista herätystä aamulla. ;) Sit voin valvoa sun kanssa aamuun asti.....
Öhh.. Köhh...:kuola:;)

Nyt lähden riisumaan stringini ja luiskahdan satiinilakanoiden väliin uinumaan kissamaisesti...

Kauniita unia ja mukavaa yönjatkoa! :haart:

;)

Nyt lähden riisumaan stringini ja luiskahdan satiinilakanoiden väliin uinumaan kissamaisesti...

Kauniita unia ja mukavaa yönjatkoa! :haart:

;)
Mä taidan ottaa nyt lopputilin ja tulen viiden minuutin päästä sinne valkealla ratsullani..;)

Hyvää yötä!:haart:

Mä tein juuri jotain mitä ei olisi pitänyt.
Ensin ajoin vitunmoisessa kännissä sinne ja sitten..............................
Noh, tehty vittu mikä tehty eikai se enää auta.
Taidan olla sellainen paha ihminen

Hei sun heiluvilles!!
Piiitkä yö taas edessä. Mitäköhän sitä keksis?

Täällä on vain miehillä munat mielessä.
Itsellä oli tälläkertaa jokin muu mielessä ja selasin Kuvaketta erittäin "kiinnostuneena".:kuola:

Back
Ylös Bottom