Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihanku olis krapulapäivä, mutta ilman huonoa oloa. Nukkunu pitkää, ei oo tehny mitää ja kauhea stressi (syystä jota en itsekään tiedä). Tullu varmaan tavaksi jo niin että kroppa tekee tän automaattisesti, oli viinaa koneessa tahi ei. :D
Vähän samanlaista fiilistä täällä. Nytkin oon pitämässä breikkiä kämpillä, ei millään tekis mieli palata kouluun. Pitäis syödä jotain kun kävin just puntilla, mutten jaksa laittaa ruokaa.

Heh, mä sain aamulla salilla sellasen hikkakohtauksen ettei mikään oikeen sujunut :D

En halua mennä kouluun :( Voisinkohan vaan jäädä kotiin?

Helvetti että on takkusta tehdä kurssivalintoja, kun softa menee aina solmuun. Ei voi olla niin vaikeaa varata ruuhka-ajalle ylimäärästä serveriä? :confused:

Voi jumalan pulkka! Sain kerrankin kurssivalinnat tehtyä ja pääsin vielä kaikille kursseillekin. Kyllä nyt kelpaa mennä takaisin nukkumaan. Hyvää huomenta, hompit! :haart:

Voi lollero, piti mennä kymmenenks yo-lle tekemään jotain hippakivaa ryhmätyötä, kummatki mun tiimiläiset (joita en ole edes koskaan nähnyt) ilmotti nyt aamulla olevansa kipeitä. Jännäksi menee, esitys on keskiviikkoaamulla. :D
Onneksi kaltaiseni supliikkimies puhuu mistä vaan vaikka kylmiltään sen 5-10 minuuttia. Tosin, kun se pitää tehdä ryhmän edessä, on kuuluisa jännäkakka aika herkässä ja mumina mahtavaa. :lol2:

Nyt voisi hiipiä takaisin sängyn lämpöön pariksi tunniksi ja onnitella itseään orjamaisen joulukuun kasaamisesta. Sykkimistä tiedossa.

Mistäs pikkujouluista täällä puhutaan? :o

E. eiks Biroolla pitäny loma olla?

Hihii, ostin e71:sen :)

Mä ostan tasalta lounasta.

Mä ostin sitä viime viikolla ja söin äskön.

e. Pakkis on huolestuttavasti hiljentynyt.. Missä on Juge? KimKim nukkuu vieläkin? Leni hei, sulla on jo ihan sairas haukkari, kuinka iso siitä oikein tulee?

Eniten huolestuttaa Standerin, Columbun ja Reinzellin kohtalo. kuinka kaipaan yhteisiä hetkiämme. Meillä oli jotain erityistä, mutta se "jokin" on revitty riekaleiksi ja se repii sydämeni hajalle.

Back
Ylös Bottom