Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon viime aikoina ollut ihan koukussa Ingrid Michaelsonin musiikkiin. Musta on tullut herkkis.

perkele ku ei oo mitään tekemistä tai olis, mutta ei sellasta tekemistä mitä viittis tehä. Pannaritaikinan äksen tein joten pääsee vähän porsasteleen näin välipäivänä:dance2:

Nyt aloin ajatella yhtä ihmistä 10 000 kilometrin päässä.. Tuli kauniilla tavalla haikea olo :)

Hyvää yötä kaikille mussukoille, pusuja ja haleja :haart:
Hyvöö yötä, mäkin ajattelen sua. :haart:

Hyvää sunnuntaita!

Hehee.. Juttelin äsken siskon 1,5 vuotiaan tenavan kanssa puhelimessa. Se käy täysin samalla aaltopituudella mun kanssa. Mistään jutuista ei saa selvää ja tykkää vaan huutaa ja heitellä kaikki tavarat lattialle.:hyvä::haart:

Hehee.. Juttelin äsken siskon 1,5 vuotiaan tenavan kanssa puhelimessa. Se käy täysin samalla aaltopituudella mun kanssa. Mistään jutuista ei saa selvää ja tykkää vaan huutaa ja heitellä kaikki tavarat lattialle.:hyvä::haart:
Hänen pitäisi varmasti tulla wtf-trediin, pysyy jutun taso taisaisen vakaana. ;)

Kai Jugetsi tuo siskonsa miittiin?

Hänen pitäisi varmasti tulla wtf-trediin, pysyy jutun taso taisaisen vakaana. ;)
Vois aina laittaa viestiä sillä aikaa, kun mä en oo paikalla.
Kai Jugetsi tuo siskonsa miittiin?
Perkele. Näpit irti!:curs: Sais Kimsson kunnon kyytiä kokeneemmalta naiselta!;)

Otin tuossa pienet päikkärit kun silmät painui väkisin kiinni. Olo on ihan sama kuin ennen päikkäreitä, väsyttää ja silmillä ei näe kunnolla. :D Vähän ois kyllä nälkä...

Otin tuossa pienet päikkärit kun silmät painui väkisin kiinni. Olo on ihan sama kuin ennen päikkäreitä, väsyttää ja silmillä ei näe kunnolla. :D Vähän ois kyllä nälkä...

Mäki yritin ottaa päikkäreitä mut ei onnistunut, pyörin vaan ympäriinsä. Ihan perseestä tällanen, haluisin nukkuu et olisin huomenna pirteenä koulussa :(

Mulla vois olla sulle jotain suuhunpantavaa..

Mulla vois olla sulle jotain suuhunpantavaa..

Ihanaa!!! Teitkö mulle pizzan :hyvä: Tuo tänne niin pannaan yhessä suuhun ;)

yks pelle muuten väittää et pizzeria pystyy tehdä 1tunnissa 25pitsaa ja kuljettaa ne 5kilsan päähän:) siellä on 5henkilökuntaa, kuljettaja, pari pitsanpyörittäjää ja myyjä..

Ihanaa!!! Teitkö mulle pizzan :hyvä: Tuo tänne niin pannaan yhessä suuhun ;)
Mä kokkailin härän sisäfilettä punaviinikastikkeella ja jälkiruuaksi vohveleita kermavaahdolla ja banaanitappeja.;)
Siitä riittäis maisteltavaa isommallekkin porukalle..:D

Mä kokkailin härän sisäfilettä punaviinikastikkeella ja jälkiruuaksi vohveleita kermavaahdolla ja banaanitappeja.;)
Siitä riittäis maisteltavaa isommallekkin porukalle..:D

:kuola: Älä kiusaa....

Back
Ylös Bottom