Columbu
Homo Reus
Kaukana jossain on pikkuinen mäki.missäs sä asustelet? kyllä suomessa ainakin toimii :thumbs:
Siellä asustaa Columbu-väki.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaukana jossain on pikkuinen mäki.missäs sä asustelet? kyllä suomessa ainakin toimii :thumbs:
Toi on kyl niin herkkis biisi ja leffa kans bueno. :haart: Ois toi kyl ihanaa jos noin kävis itellekin...*huokaus*
Nyt aloin ajatella yhtä ihmistä 10 000 kilometrin päässä.. Tuli kauniilla tavalla haikea olo

Hyvöö yötä, mäkin ajattelen sua. :haart:Nyt aloin ajatella yhtä ihmistä 10 000 kilometrin päässä.. Tuli kauniilla tavalla haikea olo
Hyvää yötä kaikille mussukoille, pusuja ja haleja :haart:
Hänen pitäisi varmasti tulla wtf-trediin, pysyy jutun taso taisaisen vakaana. ;)Hehee.. Juttelin äsken siskon 1,5 vuotiaan tenavan kanssa puhelimessa. Se käy täysin samalla aaltopituudella mun kanssa. Mistään jutuista ei saa selvää ja tykkää vaan huutaa ja heitellä kaikki tavarat lattialle.:hyvä::haart:
Vois aina laittaa viestiä sillä aikaa, kun mä en oo paikalla.Hänen pitäisi varmasti tulla wtf-trediin, pysyy jutun taso taisaisen vakaana. ;)
Perkele. Näpit irti!:curs: Sais Kimsson kunnon kyytiä kokeneemmalta naiselta!;)Kai Jugetsi tuo siskonsa miittiin?
Otin tuossa pienet päikkärit kun silmät painui väkisin kiinni. Olo on ihan sama kuin ennen päikkäreitä, väsyttää ja silmillä ei näe kunnolla. :D Vähän ois kyllä nälkä...
Otin tuossa pienet päikkärit kun silmät painui väkisin kiinni. Olo on ihan sama kuin ennen päikkäreitä, väsyttää ja silmillä ei näe kunnolla. :D Vähän ois kyllä nälkä...
Mulla vois olla sulle jotain suuhunpantavaa..
Mä kokkailin härän sisäfilettä punaviinikastikkeella ja jälkiruuaksi vohveleita kermavaahdolla ja banaanitappeja.;)Ihanaa!!! Teitkö mulle pizzan :hyvä: Tuo tänne niin pannaan yhessä suuhun ;)
Mä kokkailin härän sisäfilettä punaviinikastikkeella ja jälkiruuaksi vohveleita kermavaahdolla ja banaanitappeja.;)
Siitä riittäis maisteltavaa isommallekkin porukalle..:D
Älä kiusaa....