Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon aina nopee... Se on yks työntö ja peli poikki. Ei tuhlata aikaa. Speedy GOnzalez. Speediä speediä. Ja narumiehiltä pois.Hidas olin, millä nopeutta lisää?
Täällä on ihan blondia jengiä.
Onneks mulla on: Tummat silmät, ruskea tukka koskaan niitä hylkäisi eeen!!:dance:
nii ja eiks blondit oo parempia imemään?
Aww Jugetsi sai vauvan:haart:
Teki vähän tiukkaa kun se työnty ulos tuolta mun sisältä, mutta tuli se kun vähän pinnisti.
Blondina on kivaa :haart:
Ai se oot sä, joka aina iltaisin heijastelee jotain laservaloa mun kämppään? :wtf:
(se on muuten aika pelottavaa, seinällä vaan pomppii sellanen vihreä valo mikä tulee jostain vastapäisestä asunnosta)
Meinaatkos imettää ihan itte?
PS. Pitäs vittu lenkille lähteä :/ Vapaaehtosia menemään mun puolesta?

Kyllä näistä tisseistä on pakko lähteä maitoa. Jos ei lähe niin niissä on jotain vikaa.
Mä voin mennä sun puolesta lenkille jos sä meet mun puolesta yöks töihin. Deal?![]()
Et sä kyllä palkkaa saa. Suntikset ja kaikki tänään kuitenkin.:jahas:No jos saan palkankin ni mikäs siinä. Vaihtelu virkistää aina! Kunhan muistat juosta mun jalat ihan hapoille ni hyvä tulee... :D

Et sä kyllä palkkaa saa. Suntikset ja kaikki tänään kuitenkin.:jahas:
Mä voin "juosta" sun pakarat ihan hapoille. Et pysty viikkoon istumaan tahi kävelemään.![]()
Onkohan pikku-Jugetsi isänsä veronen perverssi :D
No sovitaan että saat 80% kankee pullon niin se on sitten siinä. Aika hyvä diili etten sanois. Mä voisin ite sitten lähtee baarin kuluttamaan aikaa.:kippis1:No kunhan pistät mut puuskuttamaan ni kaikki käy... :whip:
Ei palkkaa? Ei edes 80-20? Mulle siis toi 80% tietty...
No sovitaan että saat 80% kankee pullon niin se on sitten siinä. Aika hyvä diili etten sanois. Mä voisin ite sitten lähtee baarin kuluttamaan aikaa.:kippis1:
onko täälä joku muukin?(mul on punainen "valo")