Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saat tulla viikolla ja pidän sua tiukasti kahlittuna. :D

:whip:

Tän nyt pystyy taas tulkitsemaan monella eri tavalla. Tulkitsen kuitenkin sillä tavalla millä yleensä on ollut tapana.;)

Tän nyt pystyy taas tulkitsemaan monella eri tavalla. Tulkitsen kuitenkin sillä tavalla millä yleensä on ollut tapana.;)

Kuitenkin tulkitset väärin...:rolleyes:

Enää yheksän tuntia jäljellä. Täähän menee vaikka päällänsä seisten. Kohta ruokaa naamariin ja sit vois keskittyä täysaikaisesti telkkarin tuijottamiseen.:rolleyes:

Se on taas yö. Onkos kaikki pikku palleroiset jo nukkumassa?

Jaa, ei ois kellään Juicea mulle lähettää, kun meni omat haut kankkulan kaivoon (epäonnistui siis).....

Jaa, ei ois kellään Juicea mulle lähettää, kun meni omat haut kankkulan kaivoon (epäonnistui siis).....

Ai sä oot vielä hereillä. Warettaminen on kiellettyä. Ai ai ai..
Kotoota voisin sulle Juicea lähettää, mutta täältä vähän hankalaa.:(

e.Prayer, isäntä heräs uudelleen..

Hyvä että jotkut muutkin valvoo. Ketuttais yksinään pitää paikkoja pystyssä.

Ai sä oot vielä hereillä. Warettaminen on kiellettyä. Ai ai ai..
Kotoota voisin sulle Juicea lähettää, mutta täältä vähän hankalaa.:(

e.Prayer, isäntä heräs uudelleen..

Hys... ;) joo, oon vielä hereillä mutten kauan, hiekka on melkein valunut....

No mä vähän aattelinkin, että miten sä niin aikaseen nukkumaan olisit menny. Ai että jotain elävää pitäis saada eteen, niin homma maistuis paremmalta..

Hys... ;) joo, oon vielä hereillä mutten kauan, hiekka on melkein valunut....

Kohta siis Matti tulee sinne ja laittaa hiekkaa simmuun..:zzzz:

Muhun ei taas oo millään tarttunu nyt noi flunssapöpöt. Yli puol vuotta menny heittämällä ilman suurempaa flunssaa. Yleensä sellanen 3-4 kertaa sairastanu vuodessa.:dance:

Back
Ylös Bottom