Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Enpä minä kummempia, elokuviin olisi tarkoitus mennä tarkistamaan hra. Dieselin uusin action-tuotos. Ei se voi huonokaan olla. :D

Ja juu, ei uskoisi. Meni kyllä itsellä viikko kaiken hässäkän saattelemana niin nopeasti, että kysyin kaverilta vielä eilen "Miten viikonloput meni?" kunnes tajusin mikä viikonpäivä on! Taisi olla aika rajut sopat miittiviikonloppuna, kävin maanantaina ja tänään vaa'alla, kaks kiloa tippunu paino. :)

Eiks ruoka oo maittanu? :D Ja kylhän sitä voi milloin vain kysyy et miten viikonloput menny, ei kai sil niin välii ole ...:rolleyes: Oli pakko hakee vähän lonkeroo kaupasta, kun päiväl meinas pää hajota duunissa. Nyt pientä siemailuu himassa ja yritän tehä musarikasta soittolistaa huomisen pyöräilyreissun loppuajalle. Kaikkee löytyy Juicesta Deep Purpleen, Bogart co:hon ja mitä vielä :lol2:

Minkäs pätkän Dissu on menny tekeen? En oo seurannu vähään aikaan...

Kaikki kolme tyttöähän ne täällä pitää mainetta yllä. Sopiiko neljäs mukaan?:)

SEX AND THE TURKU!
nyt on taas hyvä fiilis :D

Seksi ja Turku. Mitä yhteistä niillä löytyy?

Ei tässä ihmeitä. Kohta kömmin nukkumaan.
Kauniita unia sitten. :)

Kaikki kolme tyttöähän ne täällä pitää mainetta yllä. Sopiiko neljäs mukaan?:)
Tietty. :love:

:evil:

Tulin moikkaamaan! Kohta bileet :dance:

Baila, baila, pidähän tyttö hauskaa tänään tyttöjen kanssa ja muista kuvia ottaa. ;)

;)

Kuvat näkee vaan ne, jotka on täällä mukana... ja totta ihmeessä täällä hauskaa pidetään!!

Mä piristyin aika kivasti kun otin tunnin päikkärit. Nyt jaksaa taas painaa!:dance:

Voihan nakki tota veden määrää mikä täällä sataa taivaalta. Uskalla ees mennä tonne pihalle enää.:(

Ootko Byyrdi löytäny jo ittelles sadevaatteet huomiselle reissulles?

use-this.jpg

Voisitko KimKim kuvata ton pätkän ja lähettää mulle sen suorana! Saisin jotain tekemistä.

Mä piristyin aika kivasti kun otin tunnin päikkärit. Nyt jaksaa taas painaa!:dance:
Mäkin koitin salin ja syömisen jälkeen tota, kaikki mitä sain sängyssä aikaan oli erektio joka esti vatsallaanmakuun ja hetkeä myöhemmin puolentunnin hourailua unten rajamailla ennenkuin puhelin soi.
Ei kyllä väsytä enää kuitenkaan. :)

Seksi ja Turku. Mitä yhteistä niillä löytyy?

Turussa katotaan sex and the citya ;) Ja kohta lähdetään baariin!

Mun pitäis tavata joku jätkä tänään mut ei kiinnosta :D meen vaan pyörii tanssilattialle.

Mäkin koitin salin ja syömisen jälkeen tota, kaikki mitä sain sängyssä aikaan oli erektio joka esti vatsallaanmakuun ja hetkeä myöhemmin puolentunnin hourailua unten rajamailla ennenkuin puhelin soi.
Ei kyllä väsytä enää kuitenkaan. :)

Miten erektio vaikutti sun vatsallaan nukkumiseen?:rolleyes:

Voisitko KimKim kuvata ton pätkän ja lähettää mulle sen suorana! Saisin jotain tekemistä.
Jos mä referoin sen sulle yön pikkutunneilla henkilökohtaisesti lusikka-asennon saattelemana?

Jos mä referoin sen sulle yön pikkutunneilla henkilökohtaisesti lusikka-asennon saattelemana?

Tykkäisin siitä kyllä todella paljon. Tai oikeastaan sillä elokuvalla ei oo mitään väliä. Pääasia on se että sä näyt siinä kokoajan mitä lähetät mulle..:haart:

Voihan nakki tota veden määrää mikä täällä sataa taivaalta. Uskalla ees mennä tonne pihalle enää.:(

Ootko Byyrdi löytäny jo ittelles sadevaatteet huomiselle reissulles?

Sataaks siellä vielä?
Täällä ei taida sataa, en on varma kun laitoin jo sälärit kiinni.......jooei sada, ei.
Duuni-iltako edessä?

Emmä oo niitä edes ettinyt, sillä meen mitä alunperin suunnittelinkin päälle laittaa, jos sade tulee, niin tulkoot. Uitettu Byyrdi pyöräilee. :D Onneks sen lenkin jälkeen pääsee saunaan....sitten napataankin jo safkaa ja siideriä. Tie vie, minne vie....kotiin tietty nukkumaan kun on niin naatti

:rolleyes:

KimKim: mistä toi kertoo?

Sataaks siellä vielä?
Täällä ei taida sataa, en on varma kun laitoin jo sälärit kiinni.......jooei sada, ei.
Duuni-iltako edessä?

Emmä oo niitä edes ettinyt, sillä meen mitä alunperin suunnittelinkin päälle laittaa, jos sade tulee, niin tulkoot. Uitettu Byyrdi pyöräilee. :D Onneks sen lenkin jälkeen pääsee saunaan....sitten napataankin jo safkaa ja siideriä. Tie vie, minne vie....kotiin tietty nukkumaan kun on niin naatti

:rolleyes:

Duunia, duunia.. Tuntu ensin ettei mitenkään jaksais, mutta nyt kun tänne tuli niin kyllähän tää tästä.:)

Sä voit olla huomenna aika "märkä" sen reissun jälkeen..:jahas:

Varmaan kotiin joo. Kuppilaan vaan bongailemaan uroksia ja sitten.....

e.ja sataa ihan riittävästi..Ei hyvä.

Back
Ylös Bottom