Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on kumma juttu... Miettii jotain palkkaeroja tai... tai... mitä vaan... onhan sillä vekottimella aika isokin merkitys loppupeleissä...

Kyllä mä oon jotenkin kiintyny omaani ! ;) xD
Emmä kyl omasta vehkeestäni luopuis mistään hinnasta. Söpökin ja kaikkea :haart:

Emmä kyl omasta vehkeestäni luopuis mistään hinnasta. Söpökin ja kaikkea :haart:

Kyllä kyllä, sen verran söpö, että suorastaan pitää silitellä ja pitää hyvänä välillä? :D :hyvä:

Kyllä kyllä, sen verran söpö, että suorastaan pitää silitellä ja pitää hyvänä välillä? :D :hyvä:
Kyllä. Pusujakin olen yrittänyt antaa, mutta en oikein yletä. Jonkun pitäisi tulla istumaan mun selän päälle niin helpottuisi kummasti.

Kyllä. Pusujakin olen yrittänyt antaa, mutta en oikein yletä. Jonkun pitäisi tulla istumaan mun selän päälle niin helpottuisi kummasti.

Alyssa on varmaan vapaaehtonen. :hyper:

Ohan ne aika jänniä joo. Meille tulee varmaan oikein antoisa miitti jos aletaan pohtimaan sitä kuinka otus tuo penis on :hyper:

Tottakai! :D Voin vaan kuvitella sen keskustelun :D

Niin, Alyssahan voisi auttaa sitä myös pystyyn?

No enkä auta, en harrasta sellaista :jahas:

Ketään mistään keskustelusta ole puhunut :whip:

:eek:

Pitäis mennä suihkuun angstaamaan omaa peniksettömyyttä mut en jaksa liikkua.

Ei sovi unohtaa että Alyssa on myös kielitaitoinen ihminen.

:rolleyes:

Suihkussa pystyy taituroimaan kaikkea kivaa jos omistaa peniksen.

Lähden tästä pohtimaan penikseni söpöyttä salille.

Adios amigos:haart:

Heihei :haart:

Ei sovi unohtaa että Alyssa on myös kielitaitoinen ihminen.

Sanoisin, että suht korutonta ja säädytöntä kieltä käytetään täällä... Mutta kyllä sillä tytöllä jotain metallirojua siellä suussa oli :eek:

Piäppä hauskaa puntilla. Ja muista silitellä sitä pientä otusta.

Täällä on hiljaista. Missä meette?

Mitä helvettiä? Miten wtf-triidi on saattanut olla jo kaksituntia tuppisuuna?
Onneksi vakiofloodaajanne tuli piipahtamaan! :rock:

Mistäs tossa aamulla puhuttiin? Myyristähän me. Ja se oli vaan esimerkki. Sitten kun näkee Kimssonin avan niin aivan villiintyy..:kuola:
Puppeli! :haart:

Mitä helvettiä? Miten wtf-triidi on saattanut olla jo kaksituntia tuppisuuna?
Onneksi vakiofloodaajanne tuli piipahtamaan! :rock:

Mitä Kimsson näin perjantai-iltana aikoo tehdä? Ei muuten uskois, että miitistä on tasan viikko...:D

Enpä minä kummempia, elokuviin olisi tarkoitus mennä tarkistamaan hra. Dieselin uusin action-tuotos. Ei se voi huonokaan olla. :D

Ja juu, ei uskoisi. Meni kyllä itsellä viikko kaiken hässäkän saattelemana niin nopeasti, että kysyin kaverilta vielä eilen "Miten viikonloput meni?" kunnes tajusin mikä viikonpäivä on! Taisi olla aika rajut sopat miittiviikonloppuna, kävin maanantaina ja tänään vaa'alla, kaks kiloa tippunu paino. :)

SEX AND THE TURKU!
nyt on taas hyvä fiilis :D

Back
Ylös Bottom