Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai perkele, voisimpa sanoa samaa :(

Lähe mun kaverin kanssa, mä en jaksa. Voitte ensin kattoa sinkkuelämää, juoruta tyttöjen juttuja, juoda drinkkejä ja sitten lähteä juhlimaan.
Toi kaikki kuulosti eilen vielä hirveen kivalta mut nyt tekis mieli vaan nukkua ja syödä jätskiä :(

Lähe mun kaverin kanssa, mä en jaksa. Voitte ensin kattoa sinkkuelämää, juoruta tyttöjen juttuja, juoda drinkkejä ja sitten lähteä juhlimaan.
Toi kaikki kuulosti eilen vielä hirveen kivalta mut nyt tekis mieli vaan nukkua ja syödä jätskiä :(

Tyttöjen juttuja ja drinkkejä? Ihan normiperjantai mulle siis? :D

Tyttöjen juttuja ja drinkkejä? Ihan normiperjantai mulle siis? :D

Joo? :rolleyes: Ja vaikka ei olisikaan niin vaihtelu virkistää :D

Harmittaa kun kukaan ei enää nykyisin pyydä jätkien iltoihin, niissä oli aina niin kivaa. Sai vaan kitata kaljaa ja puhua paskaa.

Harmittaa kun kukaan ei enää nykyisin pyydä jätkien iltoihin, niissä oli aina niin kivaa. Sai vaan kitata kaljaa ja puhua paskaa.

Ja tyttöjen illoissa ei puhuta paskaa?:rolleyes: Alyssa puhuu nytkin paskaa ja ilta ei oo vielä edes alkanu.:D

Ja tyttöjen illoissa ei puhuta paskaa?:rolleyes: Alyssa puhuu nytkin paskaa ja ilta ei oo vielä edes alkanu.:D

No ne on sellasia tyhmiä tyttöjen juttuja :jahas: Ja enhän puhu, puhun pelkkää asiaa!

Mikäs jätkien ilta se on, jos sinne naisia tulee? Vaikka toi kaljan kittaaminen ja seinien vasarointi kuulostaakin aika maskuliiniselta!

Meillä on täällä yksi piilojätkä mukana.:evil:

Oon datannu koko päivän melkee duunissa ja nyt on pääkipee. Jos pääsis kohta lähtee salillekkin.

Etkö sä oo vielä hyökänny sun viattoman tyttösen kimppuun kun tänne kerkesit?:whip:

Mikäs jätkien ilta se on, jos sinne naisia tulee? Vaikka toi kaljan kittaaminen ja seinien vasarointi kuulostaakin aika maskuliiniselta!

Oon niin äijä et mut voi laskea yhdeksi jätkistä :rolleyes:

Meillä on täällä yksi piilojätkä mukana.:evil:

Oon jutellut liikaa teidän testosteronikäryisten urosten kanssa :D

e. Biroo, vähän söpöä :haart:

Sen kone on Suomessa vasta joskus yhdentoista jälkeen, sitten alkaa kemut :kippis1:
Hienoa. Mukavaa iltaa teille!:haart:

Mä taidan mennä ottamaan unet ja sit hirveellä innolla duuniin.

e.Alyssa ei nää meiän jutut aina kovin miehisiä ole..:)

Olet siis käytännöllisesti katsoen valmis penisimplanttiisi? Ootas... Mä kipasen sakset, neulaa ja langan keittiöstä...

Olet siis käytännöllisesti katsoen valmis penisimplanttiisi? Ootas... Mä kipasen sakset, neulaa ja langan keittiöstä...

:jahas:

Olis kyllä siistiä jos olis penis.

Biroo :D Hyvä et edes joku saa tänään :D

:jahas:

Olis kyllä siistiä jos olis penis.

Biroo :D Hyvä et edes joku saa tänään :D
Mitä tarkoitat saamisella?

;)

Niin mieti jos sulla olis slaikkari. Voisit läpsiä sillä kaikkia idiotteja poskille ja työntää sen kaikkiin liikkuviin koloihin :kippis1:

Niin mieti jos sulla olis slaikkari. Voisit läpsiä sillä kaikkia idiotteja poskille ja työntää sen kaikkiin liikkuviin koloihin :kippis1:

Ehdotat siis, että Alyssa ottais sulta oppia? :D Voisit toimia jonkunnäkösenä Guruna tai mitä näitä nyt on masterblaster strenght coachina siinä sivussa...

Ehdotat siis, että Alyssa ottais sulta oppia? :D Voisit toimia jonkunnäkösenä Guruna tai mitä näitä nyt on masterblaster strenght coachina siinä sivussa...
On se slaikkari kyl kiva juttu nyt kun oikein tarkemmin miettii. Vittu, onneks mulla on sellanen :rock:

Mitä tarkoitat saamisella?

;)

Saat hellyyttä ja rakkautta :love:

Vähän se olis kivaa! Penikset on niin jänniä.

On se slaikkari kyl kiva juttu nyt kun oikein tarkemmin miettii. Vittu, onneks mulla on sellanen :rock:

Se on kumma juttu... Miettii jotain palkkaeroja tai... tai... mitä vaan... onhan sillä vekottimella aika isokin merkitys loppupeleissä...

Kyllä mä oon jotenkin kiintyny omaani ! ;) xD

Back
Ylös Bottom