Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä ajattelin ottaa seuraavan kerran kuppia sitten syyslomalla. Tajusin että tosta perjantai-känneistä on muodostunut todella ikävä tapa.

Tuokin on totta, mutta tyttöystävä asuu siellä niin ei se nyt ihan perseestä ole

...Vaikka ei se Lohja sen parempi ole :lol2:

Eikö Lohja olekkin tuossa melkeen Vihdin vieressä?

On joo. Mutsi asuu siinä Lohjalla ja on muuten Vihdin kunnalla töissäkin. Mennään viikonlopuks sinne pötköttelee.

Oon taas hissan tunnilla :D Järjestän itselleni viikonlopputöitä lusmuilemalla täällä, kiva.

Alyssa: Mitä eilen sanoin sinulle tuosta opiskelusta? :jahas:

Unohdin sen jo ^^
Onneksi wikipedia on ystävä: Phoney War

Tänään pitäis juhlia mut oon ihan uupunut :( En voi kyl enää peruakaan. Vähän ärsyttävää tällanen.

En tajua miten porukka jaksaa juhlia joka vkl? Olenko tullut vain niin vanhaksi etten enää jaksa juhlia?

Kyllä sillon ennen vanhaan kun minäkin nuori olin niin jaksoi juhlia monta päivää putkeen...

Biroo: mä jaksan just ja just kerran kuussa juhlia :D

Alyssa tuli!
Biroo joko on valmiina ne mistä jo sovittiin?

:wtf:

e. ja ei viikolla kuulu juoda! Korkeintaan ehkä keskiviikkona mut sittenki menee koko viikko vähän vituiksi.

Mitenniin vituiksi?
Ei mulla ainakaan tule krapulaa enää juuri minkäänlaista. Harjoitus tekee mestarin.

Ei mullakaan tuu, vaikken kovin usein juo :)

Mitenniin vituiksi?
Ei mulla ainakaan tule krapulaa enää juuri minkäänlaista. Harjoitus tekee mestarin.

Noku juominen katkaisee sen arjen rutiinin sillee inhottavasti. Ja mulle tulee krapula :D

LOUNAS :hyper:

Back
Ylös Bottom