Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei sitten minkäänlainen.
Sydän hakkaa kahtasataa, kokoajan oksettaa vaikka mitään en oo syöny, pakko nojata seinään että pystyy edes koneella istumaan, kertakaikkiaan on kyllä voittajaolo.

Ainoo positiivinen asia on se että kohta on perjantai ja alkaa viikonloppu sekä poikaystävä tulee Suomeen. Kuitenkin menee siihen että aletaan vaan heti runkkaamaan jollain älyttömän typerällä vehkeellä esim: se että kummallakin on dildo sekä "rämppääkö" toista liian nopeasti vai hitaasti ja mitä sitten. En näe mitään mieltä kyseisessä paneskelussa, koska sehän menee luonnollisesti niin että hompit laittaa kakkoseen, välittömästi ja kovaa ohjelmaa katsomatta. Saatana...

Biroo!:haart:

Joo, mun hyvä päivä muuttui paskaksi hyvin nopeasti.

Voi vitun Jugetsi. Tarjosit aamun naurut :lol2:

Olen pahoillani.:D Oli levoton yö niin tulin jakamaan sitä iloa tännekin..:rolleyes:

Tekeeks Prayer muuta kun dokaa? :D

perhanan perhana! pitäisköhän sinne kouluun lähtä törttöilemään.. kaheksalta se on tainnu jo alkaa
Olet vähän samanlainen koulunkävijä kuin minä lukiossa: "Oho koulu alko tunti sitten" :lol2: Oli ne aikoja. Kivaa kyllä koulussa olikin kun jälkeenpäin miettii.

jepu: Mikäs nakertaa?

Nyt täytyy kyllä mennä vetämään aamupalaa. Pitäis jaksaa lähtee pelaamaan lätkääkin päivällä, niin pakko nousta sohvalta ennen puoltapäivää.:)

Olet vähän samanlainen koulunkävijä kuin minä lukiossa: "Oho koulu alko tunti sitten" :lol2: Oli ne aikoja. Kivaa kyllä koulussa olikin kun jälkeenpäin miettii.
Joo kivaahan täällä on ku ei tarvihe mitään tehä :D

kemian kirjotuksista 2-3 tunnin lukemisilla C ja fysiikan kirjotuksista 15min lukemisella M/E. wohoo :hyvä:

Biroo: no en tiedä, alko jotenkin vituttaa ton soitteluhomman jälkeen ja nyt sitten kaikki muukin ärsyttää :D

Biroo: no en tiedä, alko jotenkin vituttaa ton soitteluhomman jälkeen ja nyt sitten kaikki muukin ärsyttää :D
Se on kumma juttu kun yksi asia alkaa riepomaan niin hetken päästä kaikki asiat riepoo? :D

Mikkii: Jätkähän on luonnonlahjakkuus opiskelussa. Mä sain vihkojen lukemisella mantsasta C:n ja historiasta kauheella pänttäyksellä M:n(pari vistetä vajaa E :itku:). Pitkästä matikasta tulikin sitten A:ta, äikästä B:tä ja enkusta B(lähdin hakemaan A:ta :D).

Kyllä sitä tulee joskus vähän vahvempiakin vedettyä.

Ja Biroo, Ei pysy mikään sisällä. Enkä tästä koneelta kyllä mihinkään jaksa lähteäkkään. Äsken rysähdin tuohon lattialle, taistelua vaati päästä takas tuolille.
Kannattaisiko mennä lääkäriin?

Originally Posted by Biroo
Ainoo positiivinen asia on se että kohta on perjantai ja alkaa viikonloppu sekä poikaystävä tulee Suomeen.

Biroo!:haart:

:hyvä::hyvä: Kiitos, piristi aamupäiväni...

Back
Ylös Bottom