Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu..olin menossa nukkumaan puol yheksän aikaan, kun jostain syystä väsytti kovin. Noh, kaveri soitti sitte että se tulee käymään kun ei jaksa kuulema himassa istua. Siinä kohtaa teenkin sen virheen että sanon tälle että tuu nyt sitte. Sen lähdettyä sitten jumituin vielä koneelle, ja tässähän sitä ollaan. Minkähän osan rikkoisi koneesta, ettei siitä tulisi liian kallis pieti :D Muutama päivä ilman tekisi varmasti hyvää, tosin tänään alkoi juuri tupakkalakko-vetokin, josta yksi tyttö kyllä tulee tarjoamaan mulle mäkkäriaterian, ei kestä varmasti viikkoa kauempaa :evil:

Nyt vois mennä taas köllöttelemään takasin..

en tiennytkään kuinka loistava sarja Madventures on, juuri Youtubesta kattelen noita, kohta kyllä pakko mennä nukkumaan, mutta ainakin tiedän mitä teen huomenna.

Ei paska miten huonosti voi ihminen nukkua.

Onpas ollut mielenkiintoinen yövuoro. Tämä typerä tietokone on pistänyt vastaan minkä kerkeää. Ensin näyttö veti pimeäksi ja lopulta kun se alkoi toimimaan, alkoi kone valittaa ettei verkkokorttia voi käynnistää. Biosin nollailujen jälkeen suostui vasta toimimaan. On se nyt saatana kumma kun töissä saa leikkiä jotain ATK-hiirtä, että voi tehdä edes omat hommansa. :curs:

Ei siinä muuten mitään, mutta kun päivystyspuoli, jossa tahtoo pukata kiirehommia. Kuka on keksinyt hommata Acerilta koneet talolle...

Mä oon täällä.

Joo, töissä. Tunnin päästä mä lähdenkin jo oppisopimushaastatteluun :dance:

Ihan sama vaikka olis vittu keskiviikko. Mua stressaa olla täällä.

Usko pois, et halua tänne :D

Meikä on paikalla, en uskaltanut kohdata äidinkielen opettajaa.

jepu: Luulen että olisin mieluummin siellä kuin täällä kuuntelemassa ihmisten tilitystä ja päänaukomista. Ei niinku kiinnosta pätkääkään istua täällä ja tottakai, vuorolistoissa tuli 2viikon tuomio tähän kohteeseen. Vittuu...

Back
Ylös Bottom