Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heiluit kameran kanssa ihan innoissaan. Mustaki tosi hyvää matskuu siellä :DIhana aamu.
Löysin iphonesta kuvia illasta :D
niinpä niin..
Joku koppas sut jossain kodassa katolles :D
Oishan siellä noita shamaaneja/ poromiehiä ollut joka lähtöön :DHeiluit kameran kanssa ihan innoissaan. Mustaki tosi hyvää matskuu siellä :D
Höpö höpö ne kuvat jota siellä on pysyy vaan paikalla olleen porukan tiedossa ;)No niin muillekin tänne näytille maistiaisia!
Heiluit kameran kanssa ihan innoissaan. Mustaki tosi hyvää matskuu siellä :D
Monta kuvaa muuten otit?:D
Mun piti ottaa oikea kamera mukaan, mutta unohdin sen tietenkin. Vähän nihkeä loppupeleissä puhelimella kuvailla.
Vois itseasiassa kattoa huomenna töissä josko ostais uuden kameran:haart:
Monta kuvaa muuten otit?
WTF?Nurmijärven sanomiin ne tulee maanantaina!

Noup. Tulin kiltisti kotiin nukkumaan, puoli viideltä kävellenOishan siellä noita shamaaneja/ poromiehiä ollut joka lähtöön :D
wtf?![]()
Shamaanit on koviksii!

Joo ei taiat tepsinyt yöllä siltikään. Mä olin kovempi![]()

Mis Alyssa?
Turkuseen kyllä tulee meikäläinenkin! Majotuskin on jo hommattu.
Sunnuntaina 28.09.2008 sanoi:Kuusamo. Kuusamossa rekisteröitiin varhain lauantaina Suomen mittakaavassa harvinaisen voimakas maanjäristys, kertoo Kajaanin Lehtovaaran seismografiasema.
Kuusamon Saapunginkylässä aamuviiden jälkeen sattuneen järistyksen voimakkuudeksi mitattiin 2,3 Richterin asteikolla.
Kuusamossa on tänä vuonna havaittu aiemminkin maanjäristyksiä. Esimerkiksi heinäkuussa mitattiin pieneksi luonnehdittu maanjäristys Penttilänvaaran ja Käsmän alueilla. Sen voimakkuus oli 1,0 Richterin asteikolla. Tammikuussa Kuusamossa mitattiin järistys, joka oli voimakkuudeltaan 1,7 Richterin asteikolla.
Pieniä 1–2 Richterin järistyksiä havaitaan Suomessa vuosittain parikymmentä.