Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

nettistriimillä nyrkkeilyä,vai tulostimen asennus...hmmmm

Taas ei nukuta. Ei ole todellista.

Olet siis epätodellisessa vaihtoehtoulottuvuudessa, jossa mahdoton muuttuu mahdolliseksi. Ootas muutama minuutti, sitä tiä vaikka prince charming ratsastaa olkkariin valkealla ratsullaan ja tuudittaa sut sulosanoillaan syvään uneen.

Vai että nukkumaan :D

Pakko varmaan sinnekkin ilmestyä. Jos tällä kertaa saisi itekkin kupitettua kunnolla :rolleyes:

Jep :D Ja se nyt on selvä että tuut, esitellään sulle Turun vauhdikasta yöelämää :D

Oon käyny dokaamassa jo Paimiossa ja Kaarinassa kerran ja tein niin lähtemättömän vaikutuksen siellä paikallisiin ettei mitää järkee :lol2:

Noni! Siit on hyvä lähtee valloittamaan muuta Turkua :kippis1:

Noni! Siit on hyvä lähtee valloittamaan muuta Turkua :kippis1:
Saan salee turpaan siellä. Toi edellinenkin vierailu päätty siihen että jotkut uhkas tulla bussi lastillisella porukkaa hakkaa meijät :D Se oli kyllä kiva reissu. Parhaimpia reissuja mitä tullut tehtyä :kippis1:

No johan hiljeni, porukka laitto sit nukkuun. Tai lähti hummaan perisuomalaiseen lauantaiviettotapaan vedoten.

Eiku täällä naureskellaan Chuck Norrikselle, vaikkei tietenkään saisi.

Octagon - Hiljaiset Tappajat: Huimapäinen toimintaseikkailu kamppailulajien mestarista Scott Jamesista (Chuck Norris), joka on muinaisten ninja-taistelutaitojen erikoisasiantuntija.

Eiku täällä naureskellaan Chuck Norrikselle, vaikkei tietenkään saisi.

Eiks oo muuten tavallista kovempimatskuinen ilta kun Steven Lokki ja Chuck löytyivät kuvalaatikosta lähes peräkkäin.

Loton virallisia valvojia lainatakseni: Hyvää iltaa.

Niin siis kiitos kaikille tasapuolisesti. Oli mahtava ilta ja ootte ihania immeisiä kaikki.

Next miitti sit Turkkukses. Mulle voi laittaa privalla sitten iimeiliosoitteita jos kiinnostaa nähä kuvamatskua. Ei niitä kyllä kauhean montaa ole.

Tulin juuri himaan tyttöjen iltamista ja vaikka kuinka monta juomaa kerkes napata, niin tasottelu ei onnistunut. Mikään ei noussut päähän. Onko se nyt siten hyvä, vaiko huono asia. Ken tietää. :rolleyes:

Mitkäs on fiilikset täällä?

Eiks oo muuten tavallista kovempimatskuinen ilta kun Steven Lokki ja Chuck löytyivät kuvalaatikosta lähes peräkkäin.

Näin näytti olevan. Mutta eiköhän tästä selvitä. (Siis muutenkin kuin leffojen osalta)

Mis Alyssa?

Niin siis kiitos kaikille tasapuolisesti. Oli mahtava ilta ja ootte ihania immeisiä kaikki.

Next miitti sit Turkkukses. Mulle voi laittaa privalla sitten iimeiliosoitteita jos kiinnostaa nähä kuvamatskua. Ei niitä kyllä kauhean montaa ole.

Tulin juuri himaan tyttöjen iltamista ja vaikka kuinka monta juomaa kerkes napata, niin tasottelu ei onnistunut. Mikään ei noussut päähän. Onko se nyt siten hyvä, vaiko huono asia. Ken tietää. :rolleyes:

Mitkäs on fiilikset täällä?

Turkuseen kyllä tulee meikäläinenkin! Majotuskin on jo hommattu.

Nyt tekisi mieli puhista ja sanoa suorat sanat eräälle baarimikolle, joka kehtaisi sanoa meikäläiselle "ootko tosissas", kun tilasin pari kokista. Perkelettäkö se sille kuuluu mitä tilaan, tekisi vaan sitä työtään. Sitä paitsi minä en kovinkaan usein laske leikkiä kokista tilatessani. Mokoma lihapiirakka.

Pari kertaa kun olen yrittäny tilata vettä niin on tullu vähän samantapasta vastausta. Ei siitä kannata suuttua, omaa myyntiään vaan haluavat edistää. Alkoholi maksaa enemmän...

Back
Ylös Bottom