Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onneksi olen ennakoinut kaiken tämän etukäteen ja suunnitellut juovani Alyssan alkoholit junamatkan aikana, ei sitten jaksa stressata mistään perillä. mmm...

Alyssa uhkasi lyövänsä sua jos juot sen juomat.
Kukas se nyt on kuitenkin triidin pahamainen naistenhakkaaja? Olen harjoitellut jopa uutta tekniikkaa, saan naisen mustelmille pelkällä katseella. Miksi luulette Alyssan sitä silmäänsä valittaneen? :rock:

Huomisessahan on kaikki katastrofin ainekset. Hirveässä tuubassa kankean itseni junasta ulos vieraan kaupungin keskustassa ja mitä sitten? MITÄ SITTEN?! MITÄ SITTEN TAPAHTUU?! :jahas:
Ei mitään käryä. :itku:
Kuka mun kanssa tulee leikkii? Mistä mä löydän kaikki? Mitä jos en tulekaan toimeen kenenkään kanssa? Mitä jos eksyn suuressa kaupungissa? Missä on Kaisaniemi? Kuka söi kaikki sipsini? Kuka ampui JFK:n?`:itku:

Sullahan on Alyssa. Se leikkii sun kanssa jos kukaan muu ei.
Tuskin sä ketään löydät. Ainakin se olisi sun omaksi parhaaksesi.
Et tulekaan toimeen. Ja jos tulet, niin et ainakaan kovin kauaa. Takaan sen.
Todennäköisesti eksyt. Sitten sinua käytetään törkeästi hyväksi paikallisten pulujen toimesta.
Kaisaniemi on Porissa.
Minä.
Minä.

Kimsson: etkö sä tulekaan Lenin ja Lyssan kanssa junalla, vai hä? Kyl sua opastaa... ;)

Nyt on kyllä tosi kyseessä! Skannasin parit paperiniput (10 sellaista ainakin) enkä tajunut että se kone päätti skannata ne molemmilta puolilta vaikkei tarvitsis. Nyt on sitten pdf näkymässä vasurilla oikea dokumentti ja oikealla blankoo. Miten mä saan sen blankon leikattuu veke???!!!!:eek::eek::eek:

Se on paniikki ny.

En mä tiedä mistään mitään, oon antanu naisten hoitaa nää käytännön asiat. :lol2:
Ite oon vaa keskittyny miettimään miten saan mahdollisimman paljon pahennusta aikaan.

Kertokaas nyt joku mulle perjantain pröögrämmi?
Neljän viiden aikaan helsinkiinn ja mitä sitten? Mitä missä milloin ja monenko kanssa? :haart:

E. pitääkö Jugetsille tuoda kukkia?

Onneksi olen ennakoinut kaiken tämän etukäteen ja suunnitellut juovani Alyssan alkoholit junamatkan aikana, ei sitten jaksa stressata mistään perillä. mmm...

Uskallakin koskea mun juomiin :curs:

Sullahan on Alyssa. Se leikkii sun kanssa jos kukaan muu ei.

Mä en leiki kenenkään kanssa!

Kimsson: etkö sä tulekaan Lenin ja Lyssan kanssa junalla, vai hä? Kyl sua opastaa... ;)

Me "hukataan" Kimsson jossain matkalla jos se käy liian ärsyttäväksi ;)

Uskon kyllä että Kimssonin kaltaisesta uroosta on paljon iloa karhuille/jäniksille/alieneille/nahkasohvalle tjsp.

Korjasin lähemmäksi oikeaa.

Back
Ylös Bottom