Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kukas se nyt on kuitenkin triidin pahamainen naistenhakkaaja? Olen harjoitellut jopa uutta tekniikkaa, saan naisen mustelmille pelkällä katseella. Miksi luulette Alyssan sitä silmäänsä valittaneen?Alyssa uhkasi lyövänsä sua jos juot sen juomat.

Huomisessahan on kaikki katastrofin ainekset. Hirveässä tuubassa kankean itseni junasta ulos vieraan kaupungin keskustassa ja mitä sitten? MITÄ SITTEN?! MITÄ SITTEN TAPAHTUU?! :jahas:
Ei mitään käryä. :itku:
Kuka mun kanssa tulee leikkii? Mistä mä löydän kaikki? Mitä jos en tulekaan toimeen kenenkään kanssa? Mitä jos eksyn suuressa kaupungissa? Missä on Kaisaniemi? Kuka söi kaikki sipsini? Kuka ampui JFK:n?`:itku:

Minä.
Minä.
Mutta mitä jää?
...
Lihavia luurankoja
Korkeimman kummun koonnut on voittaja
Se on paniikki time.
Nii joo, hyvä pointti :DKukas se nyt on kuitenkin triidin pahamainen naistenhakkaaja? Olen harjoitellut jopa uutta tekniikkaa, saan naisen mustelmille pelkällä katseella. Miksi luulette Alyssan sitä silmäänsä valittaneen?![]()
Tossa sun siqussahan on taatut ainekset pahennuksen aikaan saamiseenIte oon vaa keskittyny miettimään miten saan mahdollisimman paljon pahennusta aikaan.

E. pitääkö Jugetsille tuoda kukkia?
Onneksi olen ennakoinut kaiken tämän etukäteen ja suunnitellut juovani Alyssan alkoholit junamatkan aikana, ei sitten jaksa stressata mistään perillä. mmm...
Sullahan on Alyssa. Se leikkii sun kanssa jos kukaan muu ei.
Kimsson: etkö sä tulekaan Lenin ja Lyssan kanssa junalla, vai hä? Kyl sua opastaa... ;)
Uskon kyllä että Kimssonin kaltaisesta uroosta on paljon iloa teille nuorille neideille/rouville/ihmisille/eläimille tjsp.Me "hukataan" Kimsson jossain matkalla jos se käy liian ärsyttäväksi ;)
Uskon kyllä että Kimssonin kaltaisesta uroosta on paljon iloa karhuille/jäniksille/alieneille/nahkasohvalle tjsp.
Mä en leiki kenenkään kanssa!
Uskallakin koskea mun juomiin :curs:
Me "hukataan" Kimsson jossain matkalla jos se käy liian ärsyttäväksi ;)
Nahkasohvat :haart: :lol2:Korjasin lähemmäksi oikeaa.