Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ootteks te tehneet vielä yhtään miittiä vai onko tämä tuleva teidän ensimmäinen? Siis Dinho & Co.

Tulispa mun pleikkari jo huomenna:itku:

Mä oon nähny Standerin, Reinzellin ja Columbun ensimmäisessä WTF***? miitissä, kaksi kuukautta sitten. Tulevan miitin ihmisiä en ole sitten tavannutkaan.

Ootko tilannut PS3:n?

Neitsyys menee mulla perjantaina. Enempää en uskalla täällä neitsyydestä puhua, koska muuten isi tulee ja rankaisee..:whip:

Mä oon nähny Standerin, Reinzellin ja Columbun ensimmäisessä WTF***? miitissä, kaksi kuukautta sitten. Tulevan miitin ihmisiä en ole sitten tavannutkaan.

Ootko tilannut PS3:n?

Ootteko saaneet kuinka paljon lisää porukkaa kasaan, Jugetsin lisäksi?

En, lähetin sen huoltoon 2,5 viikkoa sitten ja alkaa vähän hermo menemään kun ei ala kuulumaan takaisin. Just kerkesin hommaamaan pari uutta peliäkin ja nyt ne pölyttyy tuolla pöydällä.

Paljonkohan meitä on.. Tais olla yheksän heppua vai kymmenen.

Eiköhän me pahennusta saada aikaseks tolla sakilla.:dance2:

Kyllä me nyt kymmenellä(?) hengellä saadaan pari tuoppia kumoon. Sit kun otetaan se kärrynpyörä skaba, niin mustelmiltakaan tuskin vältytään.

Mahoney, sun pitää mennä johonkin kauppaan lievittään himojasi.

Sä voisit Dinho perustaa muuten oman threadin sulle ja sille punttiksen tytölle. Saatais sitten todellinen nyyhkytarina aikaseks.:haart: UrheiluhulluJKL tarina alkaa jo hiipua..:)

Sä voisit mennä kännissä sinne salille ja sit samantien kosia sitä tyttöä.:haart:
Meiänkin salille tuli muuten uus työntekijä tossa muutama viikko sitten. Sellanen pirtee alle 20v. blondi.:rolleyes: Harmi kun yleensä käyn väärään aikaan treenaamassa..

Eihän sen tartte tietää. Ei naisille aina kaikkea kerrota..;)

Siinä siis haastetta tulevaisuuteen.

Mä meen vähän pitkälleen tohon ja katteleen vaikka chättiä telkasta. Alkaa olla jo paikat niin jumissa, kun tässä vaan näpyttää tetristä ja siinä sivussa pakkista.:) onneks tästä maksetaan

Eihän se oo mikään ihme kun ollaan lakossa. Ootko muuten pitäny yhtään omaa kivaa?

Back
Ylös Bottom