Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuun kohta sinne ja annan railakkaasti:whip::evil:
Alyssalla on aina erilainen avatar kun näkee :D
Mesessäkin vaihdan sitä kuvaa yleensä joka päivä :D
Harrastatko jollain saralla hevosia? Enkä tarkottanut sitteen millään pervolla tavalla :DNiin kai ku en osaa päättää et minkä laittaisin :D Mesessäkin vaihdan sitä kuvaa yleensä joka päivä :D
Parhailla on eläinaiheinen avatar. :D
Harrastatko jollain saralla hevosia? Enkä tarkottanut sitteen millään pervolla tavalla :D
Se on tosin sellanen pieni shettis, millä ei tee mitään mut se on söpö ja sitä voi halailla
Tosin se asuu 100km päässä.No onhan siullakin tavallaan eläin tuossa avatarissas, ja kaunis eläin onkin!Eikä ole.

Hepat on iha kivoi mut ku ne on sellasia isoja ja syö enemmän ku mä ni jotenki en tykkää niistä :jahas:Toi heppa mikä on mun profiilissa on mun poniSe on tosin sellanen pieni shettis, millä ei tee mitään mut se on söpö ja sitä voi halailla
Tosin se asuu 100km päässä.

No onhan siullakin tavallaan eläin tuossa avatarissas, ja kaunis eläin onkin!
Jahas, nyt meni kuolaamiseksi...![]()

Hepat on iha kivoi mut ku ne on sellasia isoja ja syö enemmän ku mä ni jotenki en tykkää niistä :jahas:
Sen takia ton lähinnä kysäsin ku oli tylsää tänään töissä ni hakkeroin sun galtsu kuvat. Toi profiili kuva nyt varmastikin jo että löysin sut ;)
Ei mulla muuta. Iltapalalle![]()