Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

e: pää on tulossa kipeeksi, ohimossa vääntyy suoni :(

:( Mulla on silmä särkenyt jo joku 2 päivää. Ihan ku joku olis lyöny :D Ei se kyllä punoita eikä ole turvotusta, hiukan vaan kipuilee... Saan kuitenkin jonkun silmätulehduksen ja oon sekä jalkavammainen että yksisilmäinen miitissä :D

Vapaaehtoinen?;)

Riippuu hoitajasta, jos on huolehtiva. Muuten voi kissa kyllästyä ja lähteä omille teilleen. ;)

Riippuu hoitajasta, jos on huolehtiva. Muuten voi kissa kyllästyä ja lähteä omille teilleen. ;)

Kyllä mä uskon että hoitaja on aika pätevä. Tulee toimeen erirotuisten kissojen kanssa eikä ole allerginen yhdellekkään. Osaa myös pitää hyvänä ja paijata paljon..:whip:

Kissat on joskus aika vaativia. :rolleyes:

Aika hyvä palvelu. Mul on viel muutama hoitokerta käyttämättä lähetteestä selkäcenteriin ja nyt se mun hoitaja soitti ja ehdotti et tulisin käymään. Selkähoitoa luvassa ens viikolle, jes! :)

:( Mulla on silmä särkenyt jo joku 2 päivää. Ihan ku joku olis lyöny :D Ei se kyllä punoita eikä ole turvotusta, hiukan vaan kipuilee... Saan kuitenkin jonkun silmätulehduksen ja oon sekä jalkavammainen että yksisilmäinen miitissä :D

Mistäs sä tollasen vaivan oot itelles hankkinut?

Mistäs sä tollasen vaivan oot itelles hankkinut?

En tiiä :wtf: Oon ehkä lyöny silmäkulman yöllä patteriin (siirrän aina talven lähestyessä sängyn patterin viereen :D), tosin luulis et senkin olis huomannut... Toivottavasti ei ala tästä enempää oireilemaan, muuten saatan olla aika mielenkiintosen näkönen viikonloppuna :D

Ompas nyt Kimssonilla opiskelijameininki. Ostin viis (5) pussia makarooneja eurolla (1€). Kaks (2) kiloa. :D

Meinasin kämmätä ja ottaa vain neljä (4) pussia, mutta onneksi viehkeä kassatyttö huomautti asiasta. Alkaako tästä uusi romanttinen luku elämäni kirjoissa? :haart:

Merirosvo-Alyssa! Kunnon kapteeni Koukku. ;)

Merirosvo-Alyssa! Kunnon kapteeni Koukku. ;)

No älä!

B000J2EA0U.01-A2Y624Y5TXKSKI._SCLZZZZZZZ_V40831493_.jpg

Huh! Alyssa, pistä toi asu miittiin. :thumbs:

Huh! Alyssa, pistä toi asu miittiin. :thumbs:

Emmä kehtais :D (tai okei saattaisin kehdata mut en viitti ku oon tylsä)

Nyt salille. Heippa murut! :haart:

Jos sitä jatkais unia ja toivos että huomenna ois terve.

Back
Ylös Bottom