Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu että oli hirveet noi kirjotukset. Viimestä tehtävää kun kirjotin niin yht'äkkiä jotenkin vaan havahduin ja en muistanu mitään mitä olin kirjottanu siihen. Onneks vasta keväällä seuraavan kerran.

Nyt on kyllä pieni pää niin pyörällään tästä työstä. Miljoona lippulappusta pöydällä ja niitä pitäis olla selvillä. Onneks pääsee lähtemään hiukka aiemmin tänään, kun meen näöntarkastukseen. Vanhuus ei tule yksin...:D

Mulla ois tunti vielä.

Ei keksi sitte mitään tekemistä, ei jaksais koneellakaan koko aikaa istua ja teeveestä ei tuu mitää. Vois nukkua vaan.

Mahdoitkohan ymmärtää mitä ajoin takaa? :D

Ymmärsin, mutta päätin olla kommentoimatta sen enempää :D

Eipä täällä oo paljoa nähtävää. Vanhat pervot vasta hioo kynsiään ja odottaa pimeyden laskeutumista maahan. Sitten vasta rupeaa juttujen taso laskemaan pakkasen puolelle ja korvat punoittamaan ujommilla..:evil:

No hei, if it works!
Kerro sitten miten kävi. ;) :haart:

Tuo internetin peluri pöytään iski tipit,
naiselleen näin hankki tänne vipit.
Jännityksellä nyt odotamme saako jatkoa tarina,
vai alkaako sinkkutredissä kauhea narina.

Ystävä/Tuttava/Kaveri -linjalla/akselilla.

Mun naisasiat menee yleensä perseelleen...

e: Miten "shaanipaholaisen" setit/jutut voisi muuten mennäkkään...

e2: enkä nyt viittaa Alyssaan tässä. Ollaan Alyssan kanssa, eri maailmasta tahi jotain...

Holabamos vanhat kyönit! Mites on tämän päivän pallo pyörinyt? Kohta pitäisi mennä kauppaan ja sitten alkaa vissiin ottaa olutta ja muuta mukavaa, ei vaan jaksaisi. Pakko hiukan kuitenkin reenata ennen perjantaina, pari "pakkotoistoa" näin keskiviikon kunniaksi. ;)

Back
Ylös Bottom