Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä merkkiä laitoit?
Generalin Onyxia, the one and only! :haart:
Nuuska rentouttaa mukavasti, tai siis se nikotiini. Jos liikaa saa niin vähän huippaa, mutta muuten vetää kivasti kierrokset alas. :)

Sepäs oiskin aika hurja käänne jos Prayer tulis mukaan. :rock:

Ha-ha!
Lipitä sinä vaan niitä ananasdrinkkejäs... :)

Mä join just pari vkoloppua sitten ananasdrinkkejä koko illan :rolleyes: Oli kyl hyvää.

Mua hermostuttaa olla "aikuisten seurassa", tulee pitkä perjantai.

Hemmetti kun just söi ja taas on nälkä...

Ei vaan voi käsittää sitä vihaa mikä maailmassa ympärillä vallitsee, minussakin.
Jos tietäisi miltä se näyttää niin voisi piirtää sen paperille, yrittää käsittää sitä kohteena eikä tunteena.. Kun saisi otteen siitä, pystyisi ymmärtämään sitä tunnetta. Sitten voisi alkaa kuvitella itseään jonakin muuna kuin turhana kusipäänä jonka ainoa tyydytys on nähdä muiden kärsivän, yrittää löytää itsestään edes jotain arvoa ihmisenä. Sellaisena kuin kaikki muutkin.

Kohtuullisen syvällistä, Prayer....

Hiljaa ämmä! Juot vaan sitä viinaa ja pidät turpas kiinni!!
"Lipitä sä vitun Kimsson sitä vitun muumilimuas ja pidät sen turpas kiinni. Anna ku isot ihmiset hoitaa tän juhlimisen ja painu vittuun sinne hotellihuonekoloos. HOMO!"

Ei se ole syvällistä vaan syvältä.
Tuollaisia asioita ajattelen ihan kokoajan. Ei sillä että haluaisin.
Hyviä öitä mushukat, minä siirryn tästä illaksi "paratiisiin".

Olette kaikki ihania! Menen nukkumaan ja näen teistä nyt hyvin kieroutuneita unia. :haart:
Nukkukaa puppelit hyvin ja!

Perjantaina kieroutuneisuus ei jää pelkkien unien asteelle.:haart:

Niin muakin. Oon puhunu niin kummallisia asioita, etten tiedä uskallanko ees tulla paikalle. Oikeesti mä oon vaan pieni kiltti poika jolla on hurjat jutut..

Back
Ylös Bottom