Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paljosta vetoa niin Alyssan ava vaihtuu kaks kertaa päivässä.

Janpa mä luotin siihen et edes sä olisit kiusaamatta mua kun noi kaikki muut jo kiusaa :(

Tämä onkait sanomattakin selvää, yrittää saada 18-kesästä tietenkin. Ei kukaan oikeasti hyvää hyvyyttään tuhlaa 12,5e tuntemattoman tytön takia:D

Mä luulen, että kyseinen nimeltä mainitsematon henkilö tulee vielä muutaman päivän sisään ilmoittamaan, että osallistuu miittiin.:D

Te ootte kaikki ihan idiootteja.

Te ootte kaikki ihan idiootteja.

Älä nyt oo tosikko. Ei me tosissaan kiusata. Pientä kuittia yllättäen vaan tommosesta saattaa tulla..:)

Minä olen erittäin mukava tapaus ja siksi olenkin vain pysynyt taustalla.. :)

PS. Pojat, taustatukea minulta! ;)

Älä nyt oo tosikko. Ei me tosissaan kiusata. Pientä kuittia yllättäen vaan tommosesta saattaa tulla..:)

Mä annan sitten takas perjantaina :whip: :D

Oikein! Vittuilua ei ikinä pidä jättää kuittaamatta!:whip:

laitan nyt tänne, kun ei viitsi omaa keskustelua aloittaa.

Elikkäs hajosi wc:n ovesta lukko, siinä on semmonen vanhanmallinen lukkorunko joku 10cm pitkä. Ja kääntökahvalla, tietääköhän joku mistä näitä saisi? Kun ei mistään tunnu löytyvän.
Lukko on siis näihin 60 luvun kapeisiin wc:n oviin.

Sain duunista tälläset: http://www.vibramfivefingers.com/products/products_KSO.cfm (mun on ihanat ruskeet :D)

Kävin testaamassa lenkillä ja noista tuli just mun lempparijuoksukengät! Ihan mielettömät :hyper:
Juoksukin sujuu jo paljon paremmin kun alussa.

Ton nettisivun nimi sai mut kyllä ajattelemaan jotain ihan muuta kuin mitä sieltä lopulta paljastui.:rolleyes:

Öhh aika erikoiset tossut kyllä. Varmaan herättää hilpeyttä.:D

Ton nettisivun nimi sai mut kyllä ajattelemaan jotain ihan muuta kuin mitä sieltä lopulta paljastui.:rolleyes:

Öhh aika erikoiset tossut kyllä. Varmaan herättää hilpeyttä.:D

Joo nää on kyllä pöljän näköset, mutta muuten parhaat :dance:

Seuraavaks vois ottaa piiiitkän kuuman tyttömäisen suihkun!

jemmy, kittaa se kuntoon! Bilteman kakskomponenttikitti is tö shit!

Pitäisikö UJKL:n tehdä Pohjoisvirrat ja ostaa monnarin blondille VIPit?

Back
Ylös Bottom