Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Japko käy täällä 3 kertaa viikossa siivoamassa.. semmoset perseestä paljaat nahkahousut jalassa ja samanlainen essu päällä ku muumimammalla. :whip: :hyper:

Oletteko kateellisia?
-niiiiin. sitä minäkin, sietää ollakin!

Mä voin jo kuvitella ton näyn silmieni edessä ja pikkuveljeni päässä.:kuola: Ai sitä lihan ilojuhlaa..;)

Huh, nyt oon istunut tässä tuolilla jo 1,5 timmaa putkeen. Pikkasen tekis mieli jaloitella, mutta haluun kirjoittaa tän yhteenvedon loppuun ennen kuin "annan itelleni luvan" nousta tästä. :whip::whip:

Kauan sulla menis kirjottaa se ilman pakkista? :D

:evil::evil:

No siis tää on kolmas sen ajan sisällä...laske siitä. ;)

Täällä pyörii jumbokärpänen ympäriinsä. Kokoa peukku ja terrorisoi toimistoa pörinällään. Tekee kamikaze-syöksyjä ja etsii ulospääsyä. Mua huvittaa ja pelottaa samalla.:eek:

Täällä pyörii jumbokärpänen ympäriinsä. Kokoa peukku ja terrorisoi toimistoa pörinällään. Tekee kamikaze-syöksyjä ja etsii ulospääsyä. Mua huvittaa ja pelottaa samalla.:eek:

raid_house_garden150ml.jpg

Päikkäreille siirtyy hän --->

Ei vittu mikä läppä helsingin terveyshuolto on!

Odotin puol vuotta että saan hammaslääkäriajan.. Nyt tuli lappu postissa että kuukauden päästä olis, malminkartanossa. Sinne on töistäkin joku 40minuutin matka vähintään. Miks kalliossa on hammashoitola jos sinne ei ko alueen henkilöt saa mennä hammastarkastukseen häh!???!?!??!

Nyt jos perun ton ajan, joudun pois jonosta eli saan venaa taas puol vuotta :jahas:

No täällähän oli vientiä mulle:D

Back
Ylös Bottom