Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

taas näitä aamuja ku ei kerenny syödä töihiin lähtiessä mitään ja lounaaseen on viel reipas tunti...maha kurniii :(

Miten saaha mahollisimman räjähtävä startti aamuun? Tässä on jo päälle tunti oltu valveilla, syöty ja nyt juon kahvia koneen ääressä ja vieläkin on silmät puoliunessa? Pitäiskö hypätä suoraan aamulla sängystä ulos ja vetää kunnon spurtit juosten?

Kuis nyt silleen nukuit huonosti, näitkö painajaisia?

Emmä tiiä oliko se sinä siinä unessa, ellet näytä Carlos Nietolta Hädän hetkellä -sarjasta. :D Ootteko maistaneet vihreetä EDiä? Aika jännän makunen...:rolleyes:

Jotain samaa, kasvoissa....

http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/41358000/jpg/_41358704_nieto_get_203.jpg

Tuu Fitness Expoon niin näet mut(jos ei ihmeit tapahdu..;) )

e: kuvia ei oo... tai siis olisihan niitä...
e2: jos olisit mun tuttu niin tietäisit mun kuvat.. ;)

e3: en ole painajaisia, nähnyt tahi muistanut, moniin vuosiin... 10 vuoteen ainakaan.

e4: onko toi ees oikee kuva!

:D

e5: eli ei ole...

http://www.imdb.com/name/nm0749570/

En näytä tuollaiselta!

Tää päivä on niin epic fail :/

Miten saaha mahollisimman räjähtävä startti aamuun? Tässä on jo päälle tunti oltu valveilla, syöty ja nyt juon kahvia koneen ääressä ja vieläkin on silmät puoliunessa? Pitäiskö hypätä suoraan aamulla sängystä ulos ja vetää kunnon spurtit juosten?

Käy sellanen vähintään 45 min aerobinen, niin jopas heräät aamulla!

no älä... huomenna fysiikan kirjotukset enkä oo vielä alottanu lukemaan :itku:

Mulla on töissä niin tylsää että mä voisin loput 2,5h vaikka lukeakkin kokeisiin :D
Ihan oikeesti yhtään hommia ollu koko päivänä.

Ihan :hyper: kun on niin paljon hommia. Nyt kun syö, niin voi samalla käydä täälläkin kahteleen.

Taidan tehdä talven sotasuunnitelman valmiiksi ja aloittaakkin kiristelyn jo nytten. Ei tässä perkeleen mursun vartalossa jaksa elellä vaikka ilmat viileneekin:D
Ihan iisisti nytten niin jospa tuota pysyis terveenäkin.

Mut mursuthan on lepposia<3

Meillä on töissä yks setä jota sanotaan Mursuks :D

Mut mursuthan on lepposia<3

Meillä on töissä yks setä jota sanotaan Mursuks :D

Vittu että julmaa:D:D

Inhottaa kun puntille ei ole kohta pariin viikkoon päässy. Selkää vihloo, ranne on kipeä ja nyt kaikenlisäksi iski flunssa.

Vittu että julmaa:D:D

Inhottaa kun puntille ei ole kohta pariin viikkoon päässy. Selkää vihloo, ranne on kipeä ja nyt kaikenlisäksi iski flunssa.

Sun pitää vaan lepäillä ittes kuntoon ja sitten sitä suuremmalla innolla raudan kimppuun =)

Heitin kalorilaskuriin perustiedot, oli painoindeksi vähintäänkin "kohtuullinen":jahas:

Jotain samaa, kasvoissa....

http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/41358000/jpg/_41358704_nieto_get_203.jpg

Tuu Fitness Expoon niin näet mut(jos ei ihmeit tapahdu..;) )

e: kuvia ei oo... tai siis olisihan niitä...
e2: jos olisit mun tuttu niin tietäisit mun kuvat.. ;)

e3: en ole painajaisia, nähnyt tahi muistanut, moniin vuosiin... 10 vuoteen ainakaan.

e4: onko toi ees oikee kuva!

:D

e5: eli ei ole...

http://www.imdb.com/name/nm0749570/

En näytä tuollaiselta!

Okei, oot ehkä eniten viestiä editoiva keneen oon tärmännyt täällä. :hyper: Hauskoja noi sun jutut. :D

Ei sinne expoon pääse kun on muita juttuja silloin täällä piakaupungissa. :)

Täs on oikeesti joutuntu tekeen ihka oikeita töitäkin välillä. Joutu mammaakin pikkasen huijaamaan yksistä lentolipuista (lahjotin sille mun Finskin pisteet). I'm soooo going straight to hell for this one! :D

3h päästä kotia ja sit salille..hip hei! Ojentajat + olkapäät saa tänään kyytiä...pientä rankasua viikonlopun takia :D

Joku hieromaan mun selkää? Anyone?:whip:

Hermot menee kun on niin jumissa. Ei oo pitkiin aikoihin jaksanu käydä hierojalla, niin nyt alkaa olla jo paikat aika viturallaan. Kai mä kohta joudun väkisinkin menemään, kun ei enää pysty kävelemään tai tekemään mitään.:wall:

Back
Ylös Bottom