Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sillon kun asuin lähempänä mutsia, musta oli kiva kun se tuli aina joskus siivoilemaan mun kämppää kun makasin darrassa. Kai sillä oli tylsää :D

Mun mielestä toi meikäläisen mutsi ennemmin tulee tänne vaan sotkemaan. Jos se siivois ja olis hiljaa ja antais mun olla rauhassa, niin kaikki olis hienosti.:D

Mmm.. eilisen kebabin rämmäleet maistuivat edelleen hyviltä. Jännityksellä odotan, mitä vatsa sanoo asiasta. :D

Kävin heittää just elämäni kyykkytreenit. Ai perskeles kun paukku ennätykset rikki mukavasti. :hyvä: Kyllä tää raittiin ja terveen miehen elämä on ihanaa.

Ainoat paheet enää uhkapeli ja naiset.

Saatana ku ei millää jaksais lukee. Muutenki jotenki tympee olo. Vkl oli vaihteeks vitun tylsä, en tehnyt mitään fiksua tai kivaa. Pitäisköhän alkaa dokaa useammin?

Jos siltä tuntuu.

Dokaaminen on aika leppoisa ajanviete, ja darrapäivissäkin on sitä omaa Kaurismäkeläistä romantiikkaansa.

Ei hitto että mun kroppa on kyllä sekaisin. Päivässä tullu joku +2kg, vaikka naistenammattitautikin on jo ohi. Ja vatsaankin koskee inhottavasti.

Ei tollasia pidä ääneen sanoman! :D
Ensviikonloppuna Biroo hiukan tuut tutustumaan dokailun mukavaan maailmaan. ;)

:lol2:

Voin pilata lapsienne lapsuuden. :haart:

Mun lapset alkaa käydä salilla heti kun ne täyttää 7. Täytyy kysyä jos ne ostais meijerille sellasia vaaleenpunasia kässäreitä.

Olen kummi, joten voin auttaa tässä toimenpiteessä. Osaan luonnostaan pilata ihmisten ilot varsin hyvin.

Joo ja siis sehän on kummien velvollisuus ottaa lapset huostaan sitten kun vanhemmilla hajoo pää :hyper:

Back
Ylös Bottom