Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

T-Byrd: minnepäin aattelit kävellä?

Normisti käppäilen tässä Skattan laitumilla ja sitten piipahdan Krunikkaan. En ole aikoihin viittinyt mennä Kaivariin päin. Pitää kyllä jotain syödä ennen.

Normisti käppäilen tässä Skattan laitumilla ja sitten piipahdan Krunikkaan. En ole aikoihin viittinyt mennä Kaivariin päin. Pitää kyllä jotain syödä ennen.

Nääh, saat mennä itekses, ei jaksa täältä Sörnäsistä liikahtaa kauheen pitkälle kun kerran käyty jo lenkillä :)

Alkaa jännäkakkaa pukata taas. Kädet hikoaa. Hampaat kalisee.:eek:

:dance:

Ainiin tänään ois se bb-settikin.
Muistakaa bongata mua telkkarista ;)

Dinho:

allhail.gif

Wuhuuu!!!! Nyt se on tapahtunut.:haart: Bileet!!:dance:

Monelta teil ois lähtö sinne?

Viimeistään 20.20 pitäis olla siellä, en tiedä kauan tästä ajaa ja varmaan kasiks tähdätään mestoille.

Voi vittu että mä en nyt jaksa tota mutsia. Miks hemmetissä sen piti tulla tänään käymään täällä. Mua ei nyt kiinnosta keskustella mistään. Mulla on krapula. Saatana.

Voi vittu että mä en nyt jaksa tota mutsia. Miks hemmetissä sen piti tulla tänään käymään täällä. Mua ei nyt kiinnosta keskustella mistään. Mulla on krapula. Saatana.

Sillon kun asuin lähempänä mutsia, musta oli kiva kun se tuli aina joskus siivoilemaan mun kämppää kun makasin darrassa. Kai sillä oli tylsää :D

Back
Ylös Bottom