Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Soitin mukamas "jatkoista", niin pitää lähteä tyttökaverin kanssa nukkumaan. Saatanan nösvöt.:D

No vittu. Torstaina alkais jv-kurssi joka kestäis sunnuntaihin mutta perjantaina ois miitti:(

Jumaleissön! Asiat nyt tärkeysjärjestykseen. Omat hautajaiset "ehkä" voisivat mennä tärkeydessä miitin edelle. Joten miittiin siis.:dance:

Nyt taas vois koittaa nukkua lisää.:jahas:

Kai tänne viel voi huudella? Joitai hereil eees? Onneks oon taas tukevasti kännis ^^

Mä oon sen edellisen yön duunissa niin täytyy kattoa mihin aikaan kerkeen sit kaupunkiin. Varmaan kuiteskin siinä neljän maissa siellä oon.:)
Mullakin on yövuki. Meinaatteko neljältä jo aloitella? tsiisus. :wtf: Millähän vitulla mä jaksaisin olla siellä ennen kuutta.. Pitäisköhän sinne tulla neljäksi vai kuudeksi?

Hei hanipuppelit. Mites tääl on menny? Sain auton käyntiin.. oli ehkä virhe jättää käsijarru siihen päälle, oli hieman jarrut lukkiutuneet :D

Mul on darra :( Ja vituttaa ku ei oo taaskaan saanu mitään aikaseks. En enää ikinä juo.

Meillä menee vaihteeksi tää perhe-elämä niin helvetin hyvin :(

Ihan ok, mitäs karju on tehnyt?

Eipä täs kummempii. Juonu rahat ja pelannu silmät punasena dotaa. No onneks viikol saa taas rahoja. Tänää pitäs vähä autoo fiksata.

Aww :) Nyt on kyl just sellanen päivä et haluisin vaan makoilla jonkun vieressä ja kattoo vaikka leffoja.
Mää kattelen PotC kolmosta!

EDIT: Kohta 20k viestiä tässä ketjussa!

alustavasti kemian kirjotuksista vahva C ! im rock.

...mutta siitä kertauskurssista näyttävästi en saa mitään numeroa.. toivottavasti nämä kurssit riittää että pääsen kirjottamaan :c

Back
Ylös Bottom