Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jahas, sit hommiin.
Eihän se ollut kun tunnin myöhässä :/

Aika on niin suhteellinen käsite;)

Melkein tekis mieli lähteä johonkin mutta kaikki nihkeilee.

Miks ne nihkeilee? Tarkotatko viihteelle lähtemistä?

Joo. Kukaan ei jaksa tänään lähteä mihinkään kun kaikki oli jo eilen.
Taidan valua kohta Kurviin luottotyökaverille jolla on salettiin bileet tänäänkin :D

lähetin viestin kemian opettajalla ja kyselin miten yo-kirjotukset meni..

Muutama onnistuminen ja epäonnistuminen tulee aina, niin nytkin...
tiijän kyllä jo ketä se tuolla epäonnistumisella tarkottaa.. :( :whip:

Morjes, täällä taas välillä.

Ajattelin koodata selainpohjaisen managerityyppisen kehonrakennuspelin, oliskohan sellaiselle kysyntää.

Oot mun suurin IDOLI, palvon sua enempi kun ARSKAA jos teet sellasen virtualbodybuilding tyylisen missä voi ruokkia omaa bodariaan kaikenmaailman kreatiinilla ja napeilla ym ja se ukko aina kasvaa välillä, sellanen oli joskus vuonna miekka ja keihäs... Pakkiksella tais olla oma joukkuekin siinä.

On sellanen olo että vois ruveta nukkumaan, jospas sitä jaksais saunassa eka käydä.

Paska päivä, paskat kujeet. Vois vaikka sen kunniaksi riipasta kovan kännin tai sitten olla ihan hissukseen kotona :/

Tulinpas juuri centteristä ja spåra vetäs tuosta steissin vierestä. Mitä minun pienet silmäni näkivätkään, siellä steissin pääovien vieressä, patsaiden juurella poseerasi Hämähäkkimies! :hyvä: Siellä se näytti muskeleitaan, otti Hämis-asentoja ja muuten vaan viihdytti yleisöä. Siihen oli kerääntynyt jengii kattelemaan koko touhua. Harmi ettei ollu kameraa mukana....:rolleyes:

Voih, kohta pitää soitella mutsille ja kuunnella ikuisia saarnoja rahankäytöstä tms....

Voih, kohta pitää soitella mutsille ja kuunnella ikuisia saarnoja rahankäytöstä tms....
Mitäh, eikö se koskaan lopu? :eek: Ajattelin että olisin parin vuoden sisällä turvassa saarnoilta, mutta taisin olla väärässä. :jahas:

Mitäh, eikö se koskaan lopu? :eek: Ajattelin että olisin parin vuoden sisällä turvassa saarnoilta, mutta taisin olla väärässä. :jahas:

Ikävä kertoa, että ei se vaan lopu. Varmaan vielä viimeiset sanat ennen hautaa ovat "älä tuhlaa, ole säästäväinen" ja mun lemppari "mee aikasin nukkumaan" :D Mamma onkin sellainen kontrollifriikki ja pelkään että se on siirtynyt geeneissä eteenpäin...:rolleyes:

Onneks mun mutsi ei hirveesti jaksa neuvoa. Se tietää että oon niin kunnollinen ettei tartte huolehtia!:rolleyes:

Onneks alkaa jo elämä voittaa pikkuhiljaa. Kohta saunaan ja sitten vaikka yks siideri nassuun..:dance:

ULIULIULI ULI ULI U U UUUU!!!

Mistä toi on? joku video? hämärä muistikuva et jostain kummelista tai vastaavasta.

Taitaa olla kuusankoskelainen sotahuuto - tarttunu nyt lukion kautta muhunkin yheltä luokkakaverilt :D

Kävin saunomassa ja äskön tein pizza-pohjan kohoamaan, kohta koiran kanssa ulos.

Eipä tullut lähettyä sitten kun ei ihmiset osaa vastata luuriin.
Sauna päälle, ehramia napaan ja kohta vois kipasta juoksemassakin.

Huh, ei tullut saarnaa. Likka pääs pälkähästä :D (ois ehkä kyl ollu aihetta saada noottia, mut hyvä näin).

Koko päivän ollu sellanen outo kipu vasemman pakaran yläpuolella lantion kohdalla. Kun kumartaa eteenpäin, niin ottaa vastaan ja tuntuu kipu. Ihan kuin joku ois jollain lankunpätkällä vetässyt siihen kunnolla. :( Toivottavasti menee levolla ohi.
Koti-ilta pitkästä aikaa, ihan hyvä. Ens vkonloppuna onkin sitten juhlaa molemmille illoille. Perjantain Pakkis-pläjäys ja lauantain lissujen lässytykset. :dance:

Kuka likka? Ite just pistin pizzan uuniin, kunnon body-safkaa!

Back
Ylös Bottom