Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tossa meidän sisäpihalla on joku tapahtuma, jengi laulaa ja soittaa siinä ja on joku hiton telttakin :wtf:

Kukakohan perkeles tänne on muuten mun tunnuksilla yöllä kirjotellu?:jahas:

Se olin minä.

En jaksa ottaa tänään mut on pakko. Ärsyttävää tällanen. Haluisin vaa nukkuu.

Ei enää ikinä viinaa tänne. Se on vaan harmi, kun kaverit on jättäny tänne monta litraa teräviä plus muut sopat, niin kai ne on pakko tuhota jossain vaiheessa.:rolleyes:

Ota vähän tasoittavaa niin auttaa oloon.
Ja samantien jatka meidän kanssa ilonpitoa :lol2:

Vois joo ottaa tosta absinttia vähäsen niin taas on päivä hyvällä mallilla.:) Seuraavan kerran vasta sit perjantaina soppaa. Nyt vois ottaa pikku päikkärit ja herätä ihan uutena ihmisenä sen jälkeen..

Sitähän vois sitten perjantaina melkeen suoraan töistä lähteä nappailemaan. Who's with me :dance2:

Sitähän vois sitten perjantaina melkeen suoraan töistä lähteä nappailemaan. Who's with me :dance2:

Mä! Oli vähän puhetta että menis siihen Sporttiin ekana ja siitä sit liikkeelle.:dance:

Mä! Oli vähän puhetta että menis siihen Sporttiin ekana ja siitä sit liikkeelle.:dance:

Se vois toimia. Tosin en tie josko kävis vaan kotona ensin, mulla kun työt loppunee taas kolmen pintaan :D

Mulla alkaa perjantaina ruotsin koe klo. 13.00, yritän sen saada siirrettyä ja sitten sitä fuckin rahaa niin pääsee sinne tsadiin.

Mä oon sen edellisen yön duunissa niin täytyy kattoa mihin aikaan kerkeen sit kaupunkiin. Varmaan kuiteskin siinä neljän maissa siellä oon.:)

Mutta mitä vittua ton 8h junamatkan yksinään tekeepi?:D Se on saatanan pitkä aika istua yksinään.

Ota torkut, jaksaapa ainakin bilettää ilallla =)

Mutta mitä vittua ton 8h junamatkan yksinään tekeepi?:D Se on saatanan pitkä aika istua yksinään.

Juot ;) Kyllä ravintolavaunusta varmaa seuraa löytyy. Bongaat sielt jonku viiskymppisen kaljottelemaan sun kanssa :D

Hah:D Itellä tuli ekana mieleen toi dokailu, mutta se ei oikein iltaa katsoen ole hyvä vaihtoehto. Tulee vielä väsy liian aikasin:D Varmaan toi jepun vaihtoehto ois parempi.
Vähänkö on muuten siistiä lentokoneessa dokata hyvässä seurassa ja sitten humalassa vieraan maan terminaaliin saapua ja alkaa hotellia etsimään.

Pakko sitä on ennen miittiä vähintään kolmen päivän pohjustuksella hoidettu suojakänni päälle potkaista.

Huoh, naisia saa aina odottaa. Mun lävistettävä on jo 20min myöhässä ja ois vähän ehkis tekemistäkin :(

Huoh, naisia saa aina odottaa. Mun lävistettävä on jo 20min myöhässä ja ois vähän ehkis tekemistäkin :(

Lävistettävä?:wtf:

Millaset penetraatiot on Jepu tiedossa, jos toinen jännittää 20 min edestä?
Saako sulta pakkisalennusta läväreistä? ;)

Johonkin huulen alueelle se tais haluta.
En mä velota ikinä keltään mitään, kunhan tuo korun itse. En oo niin pro että kehtaisin maksua ottaa, plus että tykkään tehdä tätä :)

Back
Ylös Bottom