Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kieltämättä :hyvä:

..meinasikko lähtee hallille kattoo nyrkkeilyä?
tännää o alkuerät ym. ja huomenna finaalit. tunnin päästä alkaapi

Tuskinpa, yritän lukea historiaa.

Sainpas vaihdettua ne toiset vanteet pärrään alle. Eli päivän hyvä työ tehty, loppu päivä lepi + ruoka.

Hyvä juttu, mitäs meinasit väsätä? Ehti jo nälkä iskeä...;)

uliuliuliuliuliuliuliuliuliuli

ULIULIULI ULI ULI U U UUUU!!!

Mistä toi on? joku video? hämärä muistikuva et jostain kummelista tai vastaavasta.

Se on Vanaja!:dance:

Voihan video. Tulispa joku tekemään mulle jotain ruokaa. Ylös ei pysty nousemaan sohvasta kun sattuu päähän. Prkl.

Voihan video. Tulispa joku tekemään mulle jotain ruokaa. Ylös ei pysty nousemaan sohvasta kun sattuu päähän. Prkl.

Mitä ruokaa sais olla?

Kävin muuten sembalossa hakemassa pari kilon rasiaa marinoituja kariniemen broilerin rintafilee pakettia ja on muute törkeen hyvää, pakko vissiin hakee tänään kans pari 6,90e/kg :kuola:

On muute ihan out of space olo ku selvinpäin jo toista viikonloppua.

Mä voisin vetästä vaikka paistetun härän. Mutta jos ihan tähän alkuun vaikka sveitsinleike niin olen tyytyväinen.:)

Eikait sulla vaan ole krapula?:D

Eikait sulla vaan ole krapula?:D

No ei varmasti. Mistäs hemmetistä semmonen olis tullu?

Mä en edes tiedä onko sellasta viinaa tehty mitä en olis eilen juonu. Olotila on sen mukainen.:urjo:

Morjes, täällä taas välillä.

Ajattelin koodata selainpohjaisen managerityyppisen kehonrakennuspelin, oliskohan sellaiselle kysyntää.

Eilen oli kyllä ihan paras ilta. Tänään uusiks:D

Ei enää ikinä viinaa tänne. Se on vaan harmi, kun kaverit on jättäny tänne monta litraa teräviä plus muut sopat, niin kai ne on pakko tuhota jossain vaiheessa.:rolleyes:

Muah, puolen tunnin päästä ois taas yks lävistettävä uhri tulossa käymään :evil:

Mitäs hompsut?

Koiran kanssa kahdestaan kotosalla. Kuuntelen musiikkia ja surffailen netissä, lisäksi lasissa on punaviiniä. Aika rentoo...

Tää homppi potee pahaa oloa. Pitäis varmaan jaksaa mennä suihkuun niin piristyis. Ehkä.

Kukakohan perkeles tänne on muuten mun tunnuksilla yöllä kirjotellu?:jahas:

Back
Ylös Bottom