Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mäkin herään aina joskus kasin pintaan jos oon ollu dokaamassa :D

Itsehän otin eilen kanssa aika rankallakin kädellä, nukkumaan tosin "jo" neljän aikaan ja tästä 3h ja heräsin, oli töissä kasilta palaveri ja kohta uudestaan duuniin :hyvä:

Aijai, sain itteni ekan kerran pariin kuukauteen taas lenkille, enhän mä ihan turha jätkä olekkaan.

Olin kyl eilen, mut jos menis vetää jonkun kevyen reenin tänää. Pitäis varmaa käydä ainakin vaihtaa pärrää toiset vanteet alle mut kattoo oonko niin reipas.

Olin kyl eilen, mut jos menis vetää jonkun kevyen reenin tänää. Pitäis varmaa käydä ainakin vaihtaa pärrää toiset vanteet alle mut kattoo oonko niin reipas.

Älä saamari lähe tolle linjalle. Nyt vaan pitkälleen jonku ruokaämpärin kanssa ja huomenaamulla seuraavan kerran ylös :D

Älä saamari lähe tolle linjalle. Nyt vaan pitkälleen jonku ruokaämpärin kanssa ja huomenaamulla seuraavan kerran ylös :D
Muuten kyl mut en osaa käyttää vapaapäivää tolleen. Pakko saada aikaan jotain "hyödyllistä" niin tulee hyvä mieli :jahas:

Fuhrer :haart:

Joudut homo opettaan mulle kyykkyäkin, sitten MAVEn lisäksi. Mua niin vituttaa. En tiedä mistä johtuu, mutta en vain osaa ja tunnen itseni täydelliseksi :david: luuseriksi..

e. COLUMBU!! :haart: Luulin että jo olet lähtenyt! Missä olet ihanaiseni?

I Love You Guys! :haart:

Columbu, ovatko naiset kikatelleet sun ihanuudelle?:D

Biroooooo, :haart::haart: Mitäs täsä. Vähän on selkä jumissa, muuten olo on mainio!

Back
Ylös Bottom