Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alkaa pikkuhiljaa vituttaa tää palelu. Sormet, nenä ja varpaat ihan jäässä joka helvetin päivä.
Mulla on jopa kaulaliina päällä SISÄLLÄ :jahas:

Alkaa pikkuhiljaa vituttaa tää palelu. Sormet, nenä ja varpaat ihan jäässä joka helvetin päivä.
Mulla on jopa kaulaliina päällä SISÄLLÄ :jahas:

Yritä kestää, toi on kyl nimittäin yksii inhottavimpia asioita mitä voi olla. Kuka niitä lämpötiloja säätää siellä sisällä? Meet sen juttusille ja lyöt nyrkin pöytään!!
Jokunen vuosi takaperin kerrosta alempana kun istuin oli aivan mielettömän kylmä. Talvella lämpötilat melkein nollissa ja meikä istuu työpöydän ääressä toppatakki päällä.:wtf: Se ei ollut enää hauskaa.
Kunnon valitus isännöitsijälle ja huollolle, niin saatiin hieman ihmisystävällisempiä lämpötiloja sisälle. :)

jollakin pakkislaisella on tänään synttärit, mut ei mulla

Emmä usko että se on ihan siitäkään, kun kotona 26 astetta sisällä ja sielläkin viluttaa _aina_ :D

Olipas taas ilta ja oli monenlaista vipeltäjää liikenteessä. Mulla koskee päähän, näin ei ollut tarkoitus käydä.

E. Nukkumaan takas.

Mulla onkin huono ääreisverenkierto. Enkä edes tupakoi :(

Olipas taas ilta ja oli monenlaista vipeltäjää liikenteessä. Mulla koskee päähän, näin ei ollut tarkoitus käydä.

E. Nukkumaan takas.

You play, you pay. :D

Huomenna vois käydä ostamassa kalakukon ja 6-päkin ykköstä:kuola:

Huomenna olen yksin kotona ja on perjantai, sen kunniaksi vois tehdä jotain hyvää safkaa kanssa.

Jos sitä vielä vähän simpsoneita...

viddu... nyt se hedari rupee puskemaan. ryyppäyskunto menny huonoksi ku krapulaa pukkaa näin heleposti :eek:

vois mennä suihkun kautta helevetin kyytiä pötköttelemään..

Ennen miittiä olo on varmaan -->

Mutta sitten kun nähdään -->

Sit mennään vähän -->

Voidaan vaikka Jugen kanssa ottaa muutama -->

Sitten Dinho on aamulla -->

Voidaan vielä sotia, ennen kun hajaannutaan -->

Hah, ei tuollaista miittiä voi kyllä missata :haart:

Sulla on aika hyvin tiedossa päivän tapahtumat.:D Tosta on hyvä lähteä sitten toteuttamaan.:eek::kippis1::whip::haart::wtf::itku::urjo:

Tulispa jo miitti. Olis mukava päästä keskieurooppaisittain ottamaan vähän viiniä ja sitten kiltisti nukkumaan.

e. mä en osaa kirjottaa. Kaikkea joutuu aina muokkaamaan ja sinä menee hirveesti aikaa ja sitten aika loppuu kesken ja kaikki kuolee!1!:curs:

Back
Ylös Bottom