Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaikkein mieluiten heiluttaisin lannetta jossain Hawajilla enkä palelis täällä hetkeäkään :D
Kuka lähtee mukaan?

Miitti! :hyvä:

Aika paha. Kai täs vois jynkkyä kattoo hetken ennenku alkaa nukkumaan :rolleyes:
E:
T-Bone: Tottakai, Toveri katto mua hetken ja tajus kuinka loppu oon ja sit heitti mut himaan :D
Mites sun päivä?

Hemmetti ku sä pääset niin aikasin. :D Joutuu kökkiin täällä neljään asti.

Eipä tässä moisia, motivaatio hukassa ja sitä täällä etitään kissojen ja koirien avulla.

Ei paha. Koska porukka kerkeis lentokentälle? :D

E:
Hemmetti ku sä pääset niin aikasin. :D Joutuu kökkiin täällä neljään asti.

Eipä tässä moisia, motivaatio hukassa ja sitä täällä etitään kissojen ja koirien avulla.

Voih :( Surkeus.. Pari lattea ja läpsy jonku työkaverin hanurille ni jaksaa taas hymyillä ;)

Uujee, oma koti kullan kallis jne<3

Vois ulostautua lenkille, ehtii hyvin ennen leffaa.
Lyhyet päivät rokkaa =)

Moro, mites tää päivä?
Oma päiväni: Olen rakennuspuolella nyt ammattikoulus, tänään joku äijä tuli selittää miten syödä oikein, ensiksi se kerto miten itse syö, tietenki pelkkii hiilareita, veikkaisin että sen 40g protskuu päivälle, rasvaa vältteli ku ruttoa, ei rasvaa missään muodossa hoki koko perkeleen ajan, ja suosi jotai helvetin ruisleipiä, meinasin pistää luunkurkkuun, mutta annoin olla sitten, sitten se kyseli toisten aamusyömisiä. Sattu kysyy mitä ite söin aamulla, nooh kerroin että leusiinii 5g, vitamiinit, kalaöljy tabu, rahkaa ja kananmuna, äijjä vain tuumi että joo.o menettelee kait tuo.

Elämäni naurettavimmat 2 tuntia ja samalla myös ärsyttävimmät :D

Mitäs toisten päivään?

sekö on soppapäivä tänään?

En ole täysin varma meinasko michael lähteä tänään, jotakin sellasta se puhu eilen.

Back
Ylös Bottom